Totalul afișărilor de pagină

duminică, 9 noiembrie 2008

"Stay with me" - Akcent

Paradoxal la melodia asta cea care m-a interesat a fost doar muzica, şi asta unde io chiar am mania versurilor, adică-i musai să ştiu ce se spune...
Azi m-am făcut de râs urmărind videoclipul, melodia suna absolut superficial... mi-e jenă să recunosc, da'io tot mai mult iubesc muzica... nu că fata aia cu ochi frumoşi, corp superb şi trista lor poveste m-ar lăsa indiferentă... însă uneori cuvintele pot goli de sens intense momente de viaţă... în cazul de faţă cuvintele sunt de prisos.
Oricum, videoclipul e de milioane. Ciudat. Luate separat ambele, videoclip şi muzica chiar spun totul. Nu ştiu de ce mixajul lor mi se pare nefericit, mă rog, e prea mult... prea mult pentru mine.

no, hai să vedem/ ascultăm acum despre ce e vorba:  
Trilulilu a încărcat-o ca dracu, a mai şi trecut-o la "interzis sub 18 ani", alt motiv de râs. Oricum, până încarci ceva aci poţi pune de vreo 2-3 copii, ţese manual vreo 15 covoare, coase tot pe-atâtea goblene... tot Încărcare material video Anulaţi. Dacă la mai puţin de 50 de mega te caci pe tine, scuzaţi expresia... câh! Am jurat să nu mai dau pumni în tastatură, încă nu am găsit tastele lispă după ultimul act de dragoste... şi asta nici nu e a mea... dar şi când oi pune-o-n funcţiune pe făţoaşa inutila şi multpreascumpa mea tastatură WindowsMediaCenter ale cărei accesorii sper să le pot comanda mâine după ce-mi iau cardul virtual de 5 zile care vine-n 10... zile. Nimeni n-o să fie mai ştrumfă ca mine, mai rămâne doar Vista de cumpărat, şi parcă prevăd ceva memorie şi spaţiu. :D după care o să chem televiziunea să facă un show cu titlul "too stupid to be true = Dragomara". :P
Bă tată, da' ce mai încarcă ăsta de mai bine de-o juma de oră... mai c-aş alege un "anulaţi"!  Să nu fi ales dracului vreun film... măi să fie, nema  posibilitate de-a vedea ce încarci video, of fucking corse!



Încărcare material video Anulaţi 
Puteţi continua editarea postării dvs. în timpul încărcării, dar nu aveţi posibilitatea să închideţi această fereastră sau să publicaţi până la finalizarea încărcării.

no, da'mai termină dracului o dată că trebuie să fac baie... şi adorm aci!
sunt doar 50 de mega, i-am ascultat de peste 30 ori, tot încârcându-te...
totuşi unde or fi tastele lipsă?! cel mai tare mi-e dor de enter-ul de pe tastatura numerică, chiar îl foloseam... 
no stai că găsii una, total inutilă... butunoul celălalt al mouse-ului, nu ştiu cum să-i zic, că eu mi-s pe stânga. totuşi unde-o fi enter-ul?! sper că nu prin aspirator. am găsit şi minusculul "search". 
mai sunt 15 min şi se face o oră de când se încarcă mai puţin de 50 de mega!
LOL am apăsat "publicaţi postare" şi citesc în bară "javascript: void(0).
void pe mă-ta!


40,5 MB (42.493.350 bytes)

la 22:09 a început a 50 încărcare a nenorocirii de fişier video pe siteul ăsta de ***
mă duc la baie... 

hai, să-nceapă pariurile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu