Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 8 noiembrie 2008

Internetul printre sex, troglodiţi şi psihopaţi.

Azi nu o să scriu frumos. Nu am niciun motiv să o fac. Nu simt frumos, şi nu că n-aş vrea. Şi nu cred că ar ajuta pe cineva să mă mint, cu toate că asta e practica curentă.

Pe zi ce trece îi dau şi mai mult dreptate lui Florin, suferind că nu mai este lângă mine pentru a comenta şi face haz de necaz împreună.

Azi am să vă vorbesc despre www.cinemagia.ro. Aş putea tace, dar asta nu ar şterge sau diminiua cu ceva din ceea ce simt, nicidecum n-ar putea schimba cu ceva realitatea. Of. Am o aşa senzaţie de inutil, însă o să scriu, poate voi înţelege şi altceva, admiţând în faţa voastră că nu sunt deţinătoarea adevărului unic.

Carevasăzică totul a început pe 11 decembrie 2007, încă un site, încă un cont pe care aveam să nu-l folosesc vreodată. Nu mai ştiu de ce şi cum am ajuns pe acest site, însă pot scrie tomuri întregi despre cel care m-a pus, obligat, faţă în faţă cu filmul. Se numeşte Alex, la anul va împlini 40, şi este medic. Istoria noastră comnuă nu face cinste niciunuia dintre noi. Pe scurt: l-am cunostut pe un site de matrimoniale, el făcea parte din grupul bucureştenilor care mă detestau, eu nu l-am privit vreodată cu interes, nici măcar nu l-am citit cun atenţie, era doar un ciudat care vb despre filme, ciudat care mi-a mărturisti mai apoi că cel mai aprig pe acel site m-a urât pe mine şi pe Gabriel. Unul dintre zecile de bărbaţi care m-au etichetat drept „tâmpită” înainte de-a mă cunoaşte. Ciudat cum asta nu m-a deranjat atunci.

Nu cred că merită să vă mai spun că mă uit la filme din cauza lui Alex, că multe dintre melodiile upload-ate pe trilulilu îi sunt dedicate, însă că, cu totul alt brainless Alex (ALS) s-a văzut în ele e cu totul altă poveste. lol

Ok, recunosc public, mă uit la filme din cauza şi pentru Alex, bărbatul aproape perfect, al nşpelea care m-a considerat tâmpită. Idiotul! Cred că anul trecut s-a însurat, oh, da, fără ca cineva să-i fi atins cu adevărat sufletul! Idiotul! Etalonul meu de bărbat ideal! Şi io, ca o proastă ce sunt nu i-am spus-o niciodată! Însă continuu să mă uit la filme, cel mai delicat, sincer, nedureros mod de-a iubi pe cineva fără a-l împovăra şi obliga! Dincolo de conţinut, pentru el mă uit la filme. Şi-am să continuu a mă uita până cineva îi va atinge sufletul.

Ahhh... acum chiar nu mai am chef de cinemagia. Mi-e aşa de dor de Alexul despre care nu mai ştiu demult nimic. De el şi de Gabrielul meu. I-am zis într-o zi lui Alex „invită-mă la film, no, hai să mergem împreună la filmul lui Gabriel, hai să-l cunoaştem, dincolo de resentimente şi internet!”.

Chiar n-am chef de CineMagia şi ai ei Pitbulli retardaţi... cuvintele frumoase vin de la sine. Mi-e dor de Alex, vă rog, să-i spună careva despre ceea ce simt. Mai ieri i-am zis lui L. „habar n-ai ce presupune a iubi pe cineva... etc.

Mă obsedează melodia asta: Somebody told you how much I love you. http://www.trilulilu.ro/Dragomara/84b323f803f46c

No, cum ar putea vb cineva mai bine decât mine despre ceea ce simt?! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu