Totalul afișărilor de pagină

joi, 6 noiembrie 2008

Podcast – „Peace and good music”.

Podcast singura chestie cool pe care-am descoperit-o la telefonul meu.

No, dar hai să aflăm despre ce este voba, citez: Podcasturile sunt emisiuni audio înregistrate la intervale regulate, făcute de amatori, şi distribuite gratis pe internet. Ele sunt destinate în special celor blocaţi în transportul în comun, si care pot downloada emisiunile pe un mp3 portabil, de unde le pot asculta când vor ei.”, sursa www.stiinta.info, unul dintre podcasturile româneşti pe care mi-au căzut prima dată ochii, azi.

Spuneam mai zilele trecute că am pus pe mobil aproape un giga de teatru shakespeareian, surpriza neplăcută a fost că atunci când să-l ascult, ia-l de unde nu-i, unde mai pui că toate fişierele audio încărcate, adică Marco Antonio Solis, că pentru el optasem nu rulează, da’cel puţin pe-ăstea totuşi le văd. :D

Bineînţeles că după ce-am cumpărat telefonul, până acasă am citit juma de carte şi-am butonat până am obosit, trecând şi prin podcasturi, vreo 10-15 melodii, pe care acum nu le mai găsesc. Mă rog, cum eu sunt Miss Comoditate am încărcat/ şters direct pe memory cardul telefonului, scoţându-l din aparat şi introducându-l în adaptor, pe care la rândul lui l-am pus în micul şi supereficientul meu cititor de carduri. După cum s-a constat mai târziu, ştersul mi-a ieşit din prima... la scris am io ceva probleme, şi zău dacă pricep de ce-ar trebui să mă complic cu sincronizatul prin Windows Media Player, ca să nu mai zic că la început chiar am încercat asta, însă am avut surpriza ca mai apoi să găsesc pe telefon melodii alese aleatoriu de Media Player, deloc fan Marco Antonio Solis. No, trebuie să mai studiez problema, eu nefolosind frecvent Windows Media Player. Etc.

Deci, am navigat şi am descărcat o mulţime de de prodcasturi, majoritatea muzică clasică, şi ceea ce-am apreciat cel mai mult au fost comentariile făcute diverselor bucăţi muzicale, în special cele de pe Classical Connections. Mi-am făcut cont pe www.podcast.com constatând că ai mei conaţionali nu prea sunt fani podcast. Mi-am propus să încarc ceva poezie; mi-ar plăcea să-l aud pe Emil Brumaru şi al lui Submarin Erotic.

No, şi uite şi recomandările mele:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu