Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 8 noiembrie 2008

Lista lui Alex

Trimis de:         *****

La data de:       07-Dec-2007

Nr. vizite          115

 

Subiect mesaj: Re: firefoxy

top :

 

1. Love streams - Cassavetes - asta e un film special de tot... absolut nici un compromis...

2. 8 si 1/2 - Fellini - prea celebru ca sa mai zic ceva de el...

3. Down by law - Jarmush - Roberto Begnini, Tom Waits, John Lurie, muzica e beton... primul film al lui Begnini in engleza...

4. The sting - George Roy Hill- pur si simplu imi plac foarte mult Robert Redford si Paul Newmann...

5. Magnolia - nu stiu regizorul dar e singurul film in care Tom Cruise m-a convins...

6. Nausicaa of the valey of the wind - Hayao Miyazaki(animatie) - asta e basmul pe care voiam sa-l scriu eu... altul mi-a luat-o inainte asa ca mai trebe sa muncesc...

7. The big Lebowski - Joel&Ethan Coen -m-am spart de ras... Jeff Bridges e incredibil... apoi Turturo,Steve Buscemi,John Goodman... filmul e pe inima mea...

8. Brazil - m-am indragostit de actrita din rolul principal, Kim Greist... azi e grasa ca o balena...

9. The fisher king - Robin Williams si Jeff Bridges in chelea goala in central park, pe iarba, noaptea... si bunaciunea aia de femeie, Mercedes Ruehl... doamne,ce muiere,ce muiere...

10. The adventures of baron Munchhausen - ultimele trei(8, 9 si 10) facute de Terry Gilliam (ex-Monty Python)...

11. Mediterraneo - Gabriele Salvatores... foarte foarte foarte frumos, cald, omenesc...

12. The good, the bad and the ugly - Sergio Leone - asta mi-a placut mai ales pentru ca e un film cu impuscaturi dar fara nervi...:)

13. A River Runs Through It - eh, asta m-a atins prea tare ca sa comentez ceva...

 

ordinea o alegi tu... le-am scris asa cum mi-au venit in minte...

 

...acu` ti-ajunge...:)... daca le gasesti p-astea si le vezi in decembrie o sa fie cea mai frumoasa luna din viata ta... sper...

 Off... aş vrea să spun că am încercat să văd baremi un film... şi zău că am făcut-o cândva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu