Totalul afișărilor de pagină

duminică, 9 noiembrie 2008

"AMOR EN SILENCIO" - MARCO ANTONIO SOLIS

Off... sister de ce-ai stricat melodia, nu era mai simplu, corect, moral... plăcut să traduci pur şi simplu?! :D
Eh... Amore en sliencio... asta m-a impresionat într-atât încât să creez aci o nouă postare.

no, fata asta ori nu ştie spaniola, ori are cu totul altă viziune, trebuie să i-o respectăm, totuşi, nu?!

melodia mea, după ce-am încărcat-o de vreo 3 ori  aşa sună: 

Marco Antonio Solis - Amor En Silencio lyrics


Llega a mi vida y se abre una pgina nueva
en la noche incesante de la humanidad
busco ya entre la oscuridad
esa luz que me de libertad
mi llanto se deja escuchar
hoy es mi primer despertar. 
Todo es tan grande y pequeo
descubro que hay sueos descubro miradas
que enfran mi piel
veo del mundo lo bello y lo cruel
hay palabras que rompen mi hiel
pero donde existe el dolor
siempre hay una semilla de amor.

Amor en silencio
es vivir un momento a tiempo
amor en silencio
es un beso amar o dar perdn sin explicar
solo un alma desnuda esa dicha puede lograr.

Amor en silencio
es andar a favor del viento
amor en silencio
es de Dios la manera de ensearnos la verdad
es ganar en la vida el amor con voluntad.


Y aprend a callar porque creo que es mejor
pero hablan mis ojos en nombre del amor
hay palabras que muerden y hieren sin razn
pues lo mas grande y puro lo dice el corazn.


PS: deci nu pot crede că am deschis 5-6 linkuri pentru versuri şi că am reîncărcat melodia pe trilulilu doar de vreo 4 ori. :D

No, probabil că dragostea chiar e zgomotoasă, altminteri chiar nu-mi explic munca asta de Sisif de pe trilulilu.ro! :-((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu