Totalul afișărilor de pagină

vineri, 21 ianuarie 2011

Servicii de căcat, într-o ţară şi mai de căcat

No, mă pune dracul, că Dumnezeu nu cred că a putut fi, să încerc azi să-mi comand, on-line, un serviciu HD, mai exact numai HBO MaxPack. Şi asta în pauza mea de masă. Nu că la maxim de 4-5 filme cât reuşesc eu să văd pe săptămână asta s-ar justifica, însă mi-am zis de ce să nu profit la maximum de caracteristicile TV-ului şi ale HomeTheater-ului, cele în care-am băgat atâţia bani, evident ca o proastă ce sunt.

Toate bune şi frumoase. Adică mă logam bine-mersi în MyAccount Romtelecom, după care mă duceam în Magazinul On-line şi-mi făceam solicitarea dorită, însă ori de câte ori am dorit să finalizez comanda mi s-a spus că user-ul sau parola nu sunt corecte. Am resetat de vreo două ori parola. Şi tot degeaba.

În final, unde tot nu mi-a ieşit, am trims un mesaj disperat la myaccount@romtelecom.ro. Mesaj la care mi s-a răspuns după aproape 3 ore; ore în care io sperasem să mă sune cineva, unde tot resetasem la parole, şi oricum toată activitatea pe site este înregistrată şi al dracului de vizibilă.

Deci mi-a răspuns o duduiţă (Gloria ştie şi de ce) care mi-a zis că trebuie să-mi fac câte un user nou pentru fiecare secţiune a site-ului. Am râs 5 minute, unde în 15 ani de Internet nu mai auzisem aşa ceva, după care i-am trimis un mesaj a la Dragomara, în care-i rugam să aştepte să mă tâmpesc pentru a-mi putea face 15 conturi pe acelaşi site, după care i-am #ameninţat # pentru a suta oară că voi renunţa la serviciile lor.

No, deci adio HD, adio Dolce. Asta până când găseam un alt operator de televiziune prin cablu. No, şi aici intră în scenă paranormalul. Unde era vineri, unde luasem masa în familie şi unde nu aveam chef de şmotru, îmi zic să mă bag la unul din cele aproape 3 filme pe care le văzusem săptămâna asta. No, toate bune şi frumoase... până a trebuit să pornesc decodor-ul Dolce, cel care de obicei, în stare "oprit" indică doar ora, decodor care acum era mort. Evident că asta mi s-a părut o glumă proastă, drept care am aprins lumina, l-am scos din priză, i-am stins butonul din spate şi scos cablu euroscat (sau cum s-o numi) după care l-am reconecat. Inutil, evident.
Între timp zâmbetul mi s-a tra (între timp iar a căzut tensiunea, iar UPS-ul meu, cel care ar trebui să-mi ţină PCul în stare de funcţiune maxim 11 minute, ei bine, el, tocmai el, s-a oprit din prima secundă fără tensiune...)

No, între timp zâmbetul mi s-a transformat într-un rictus. Gluma devenise de-a dreptul proastă. Am pus mâna pe mobil (dacă sun de pe fixul Romtelecom nu-mi răspunde nici dracu) şi am sunat la ClickTelVerde, sau ceea ce ştiam io că este ClickTelVerde. Unde am aşteptat şi aşteptat, după care am vorbit cu o mândră care m-a pasat instant unui angajat de la Serviciul Tehnic, care evident că mi-a răspuns numai după ce-am aşteptat suficient.
Oricum, tipul şi-a ratat cariera. Dintre toţi angajaţii cu care-am vorbit în mai bine de 5 ani, ăsta s-a dovedit cel mai empatic şi mai fin psiholog. Şi dacă te gândeşti că noi doi am vorbit mai bine de 15 minute, asta unde o convorbire standard durează maxim 3 minute... :D ajungi la concluzia că am dat peste un tip extrem de răbdător şi dispus să-şi facă job-ul cum trebuie.
Am stabilit, la sugestia lui, să înlocuiesc decodor-ul stricat, după care să-mi comand unul HD, numai pentru HBOMaxPack, unde livrarea celui din urmă durează mult mai mult. Deci în acest weekend singurul film pe care-am să-l văd/ revăd, de fapt, este cel în care io sunt client fidel şi absolut tâmpit, Romtelecom. Genul: dramă.

Mi s-a luat de ţara asta, de serviciile ei de căcat, pe extrem de mulţi bani. Pur şi simplu nu mai suport nesimţirea, prostia şi indiferenţa celor pe care-i plătesc.

I-am spus tipului cu care-am discutat astă seară: "crezi că faptul că tu eşti acum amabil şi dispus să mă ajuţi compensează nesimţirea şi indiferenţa din ultimii 5 ani a colegilor tăi?!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu