Totalul afișărilor de pagină

joi, 20 ianuarie 2011

Mult prea multe subiecte

No, e 6:00 am, îmi beau laptele cu... paiul, unde coada cănii ăsteia roşii, pe care scrie Cristina, şi pe care mi-a cumpărat-o naşul T. din Buşteni, stă să explozască, vorba străbunică-mii Vasilica.

Iar am fost extrem de matinală, fără să-mi fi propus, totuşi.

Sunt atâtea evenimente, sentimente etc. despre care vreau să scriu. Aş vrea să scriu. Însă nu am timp. No, să mai mărească careva ziua, vă rog... şi eventual să micşoreze timpul alocat muncii şi activităţilor casnice.

În altă ordine de idei ursoaica mamă a făcut rost de adresa de e-mail a Olgăi (psihologul de la Asistenţă Maternală), iar acum meditează "profund" la cum să pună mai bine în cuvinte ceea ce-o preocupă.

Tot pe lângă dezordinea aia de idei ursoaica mamă şi cu puii ei ar dori să vadă spectacolul ăstă: http://www.7fun.ro/razvan-mazilu-si-depeche-dance-la-constanta/. Însă nu are bani şi nici cu cine să ajungă la ora aia în Constanţa... Şi uite aşa se vede cum îmi împiedică mie distanţa şi lipsa mijloacelor... culturalizarea, mama ei de viaţă... la ţară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu