Totalul afișărilor de pagină

joi, 6 ianuarie 2011

What can I do to make you love me?!

http://www.youtube.com/watch?v=XzdgjyLJ5CY

Iar nu dorm, mă doare capul, îmi curge nasul şi nu pot să respir. Am încercat să dorm, însă poveştile auzite azi nu m-au lăsat. "Raportul zilei" probabil că funcţionează numai la cei insensibili şi incapabili de empatie.

Am citit pe undeva că atunci când nu dormi este indicat să faci activitatea pe care-o deteşti cel mai mult. În cazul meu să calc. Am încercat o dată asta, şi m-am enervat şi mai tare. Şi oricum, cu ce-am greşit?!

Ce frumoase-s fetele astea de la "The corrs". No, mă duc să-mi fac o cană de vin fiert. Încă nu am testat efectul acloolului cu paracetamol sinus, ospen şi aciclovir. Dacă aş mai băga şi vreo două Bien Dormir cred că iar aş fi ca în transă... LOL!

No, ce să fac pentru a mă iubi şi tu un pic?! Ce altceva în afară de-a fi eu însămi?! Acum mă gândeam dacă am fost special altfel pentru vreun bărbat... şi cred că nu. Oare ar trebui să încep acum?! Nu, nu cred... şi cum rămâne cu principiile mele?!

Când am deschis Radio Romantic tocmai se cânta melodia în discuţie.

Peisajul de afară e mai mult decât idilic, toţi copacii sunt plini de zăpadă sau chiciură, nu bate pic de vânt, totul pare încremenit într-o nemişcare de sfârşit de lume. Dacă nu mi-ar fi lene să mă îmbrac, şi să mă leg la bocanci aş ieşi să mă plimb un pic.

Azi am auzit nişte poveşti horror despre viaţa de noapte din Cernavodă, şi io care bântui ca proasta noaptea cu bicicleta sau alerg pe stadion... ar trebui să fac un curs de autoapărare, ceva. Sau să stau în casă... da'ăsta nu-i genul meu.

No, beau vin fiert... cu paiul, şi evident că m-am ars în draci... oricum, nu are niciun gust, sau io nu mai am gust de la răceala asta.

În seara asta aş fi băut şampanie. Cred că mai am una prin cămară, însă nu am găsit motivul pentru care ar trebui să o deschid, şi apoi şampanie cu salată verde... LOL.

Azi m-a sunat M., fuck buddy-ul meu, vorba lui Mircea (el a fost cel care mi-a "tradus" expresia asta acum câţiva ani). După aventura de la Revelion am realizat că nu mai vreau să am de-a face cu M., nu că ar fi fost prea satisfăcător şi stimulant şi înainte de "eveniment". No, când am zis că de azi nu mai vorbesc cu proşti, chiar nu am glumit. Am obosit să fiu mama răniţilor. Orfana mamă a răniţilor. Vreau să fiu doar mama lui Lori şi a lui Ruxi.

M-am înţepat în ceva în talpă, cred că în casa lui Florin. Evident că acum s-a infectat, şi se pare că "ceva"-ul este încă în picioruş.

În seara asta am fost destul de bine, din punct de vedere emoţional vorbind. Încep a-mi reveni, încetul cu încetul. Poate că nu ar strica să vorbesc cu un psiholog, unde în ultima vreme simt că lucrurile, oamenii, întâmplările mă copleşesc şi cotropesc la propriu. Niciodată nu am fost mai sensibilă, mai empatică, chestii care mă distrug efectiv psihic. Vreau să nu mai simt nimic. Sau nu ştiu, îmi trebuie un alt management al sentimentelor, pentru că aşa nu mai pot continua.

No, stai că acum m-am încălzit. Mâine iar o să arăt ca o "zoambă"... ar trebui să mă strădui să nu aţipesc deloc înainte de ora 12 pm, poate aşa aş reuşi şi io să dorm ceva mai mult.

Am fost acum vreo 2 zile pe la frate-miu şi Erik mi-a smotocit cutia cu şerveţele Zewa, "pentru că-i place crocodilul de pe cutie". Abia acum am văzut că aproape pe fiecare faţă se decupează câte ceva, crocodilul scoate limba etc. Ce haios!!

No...

I haven't slept at all in days
It's been so long since we've talked
And I have been here many times
I just don't know what I'm doing wrong

What can I do to make you love me
What can I do to make you care
What can I say to make you feel this
What can I do to get you there


There's only so much I can take
And I just got to let it go
And who knows I might feel better
If I don't try and I don't hope

What can I do to make you love me
What can I do to make you care
What can I say to make you feel this
What can I do to get you there


No more waiting, No more aching
No more fighting, No more trying

Maybe there's nothing more to say
And in a funny way I'm calm
Because the power is not mine
I'm just gonna let it fly

What can I do to make you love me
What can I do to make you care
What can I say to make you feel this
What can I do to get you there


Love me..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu