Totalul afișărilor de pagină

duminică, 23 ianuarie 2011

Griji şi dureri... diverse

Oamenii normali dormeau la ora la care-i scriam io, Olgăi. 6 am. Duminica la 6 am. Însă eu nu sunt un om normal, cel puţin nu în week-end-ul ăsta.

No, tocmai ce-am descoperit plăcerea postărilor directe pe blog.

No, m-am trezit la ora 6 şi-am început să-mi reorganizez folder-ele din Outlook, muncă oarecum inutilă, deoarece webmail-ul este cel în care ar trebui să fac mai degrabă curat, nu că ar fi ajuns la 7 giga.

Evident că am greşit adresa de e-mail a Olgăi, deoarece toate mesajele s-au întors, după o juma de secol, că atât îi trebuie Google/ Clicknet ca să trimită un mesaj/ să verifice o adresă de e-mail. Acum fac alte combinaţii de "abaianitei... abaianite... abaianiti... " Ce nume o mai fi şi ăsta?!

No, după ce-am reclamat decodorul Dolce ars, ieri pe la 10:30 m-am trezit cu Silviu, tipul de Service, cel care mă cunoaşte ca pe un cal breaz, mă rog o cunoaşte fizic numai pe antena mea... :-) I-am povestit cea mai recentă "epopee" Dolce, imposibilitate comandare online decodor HD, prezentul decodor ars etc. Tipul mi-a spus că s-a umblat la soft-ul de la decodoare şi că de-aia s-au ars atâtea, eu fiind al patrulea caz în zonă.

A instalat noul receivier, timp în care io vorbeam cu Lori, cea care decisese că nu am dat suficienţi bani luna asta pe telefonul ei (cel pe care l-am încărcat numai de 2 ori, şi unde mai pui că numai io o sun) şi-i dăduse cartela ei, Ionicăi, "pentru că ea nu mai are credit", drept care m-am enervat de la prima oră, şi-am decis că este nevoie urgentă de-o lecţie despre dreptul de proprietate, despre cardurile mele goale etc.

Înainte ca Silviu să plece la alţi năpăstuiţi Romtelecom, mi-a zis că nu a putut activa cartela (cardul) "pentru că restul colegilor sunt plecaţi la o înmormântare", dar că procesul se fac face cu siguranţă în intervalul a 1-3 ore.

La vreo oră după ce-a plecat el mă sună un tip de la Service şi-mi spune că noul decodor/ card nu poate fi activat deoarece io mai am o comandă pentru un receiver HD, sculă care durează minim o săptămână pentru a fi livrată, da'poate dura şi... două. Timp în care io nu voi avea cablu. No, iniţial am râs, unde am crezut că tocmai mi se spusese un banc. Zâmbetul mi s-a topit după ce mi s-a explicat că nu voi fi niciodată în stare să-mi instalez singură viitorul decodor HD, aşa cum îmi spusese operatorul Romtelecom, şi că va trebui să fac o comandă către Service şi să le dau lor 20 de euro pentru instalare, chestie pe care cu toată miopia mea chiar nu o văzusem/ citisem când am tot încercat să comand online. Tipul mi-a explicat de vreo 2-3 ori, precum copiilor tâmpiţi. Mai degrabă aş fi acceptat faptul că am fost răpită şi crescută de extratereştrii, de exemplu, decât tocmai ceea ce trăiam. Unde şocul îndulcea enervarea, am pus mâna pe mobil şi-am sunat numai de 5-6 ori la ClickNetTelVerde, acolo unde după ce treceam de meniul acela tembel eram imediat deconectată, nu pusă în aşteptare aşa cum este normal, şi aşa cum mi se întâmplase ori de câte ori apelasem acel număr.

Am căut alt număr de telefon, şi după zeci de minute de aşteptare am reuşit să intru în direct cu alt operator, să-mi spun pentru a nu-ştiu-câta-oară oful. După ce am dat codurile/ seriile cardului/ decodorului, tipul mi-a promis că mă va ajuta.

După asta am decis să fac iar acel nonsens legal, mare consumator de timp, şi absolut inutil, adică să reclam la Protecţia Consumatorului. Am numai experienţe nefericite legate de activitatea acestei instituţii. Prima, şi singura data când mi s-a răspuns (şi-am făcut mai mult de 5-6 reclamaţii diferite) a fost după 6 luni de la reclamaţie - timpul maxim aprobat fiind de o lună - când mi s-a spus că Vodafone din CityMall Constanţa nu are nicio legătură cu Vodafone România (LOOOOOOOL), probabil trebuia să scriu directorului din Franţa, sau unde o fi firma mamă, şi că dacă într-adevăr bateria mobilului nu este cea din ofertă/ reclame - cea care trebuia să ţină 15 zile şi să fie Li-Ion, dar care nu ţine nici 4, şi e Li-cadmiu - e bine să fac o nou reclamaţie... necontând că io am dat acum mai bine de 3 ani, pe un tel la abonament (2 ani) mai bine de 900 de lei. Prima şi ultima mea experienţă Nokia!!

Deci iar mi-am pierdut vremea într-o reclamaţie inutilă. După care am citit mai atentă ce fel de decodor comandasem io, şi ce să vezi, din cei peste 6 euro pe care urma să-i dau pe HBOMAXPACK numai HBO este HD, şi asta fără decodor, că mai costă şi ăla aproape 3 euro pe lună (timp de 2 ani) . Am făcut un calcul rapid, şi fără cei 20 de euro instalare pe care nu am de gând să-i plătesc ever, HBO HD mă va consta, cu tot cu decodor, timp de 2 ani ceva mai bine de 6 euro. În prostia mea io am crezut că tot pachetul HBOMaxPack este HD. Să mai zic că io una mă uit aproape exclusiv la CineMax şi CineMax2?!

Am fost aseară pe la Florin, cel care are deja de vreo câteva luni aceste servicii, dar şi un TV mult mai nou şi mai performant, un Sony, pe când Samsung-ul meu merge deja pe 5 ani.
Mi-am zis apoi, imaginea ca imaginea, însă îmi doresc şi eu să aud surround, chestie care cică la HD este doar stereo, cu toate că ei afirmă cu totul altceva. I-am zis lui Florin că sunt posturi de muzica/ TV care intră surround, el mi-a zis că este un fals surround, doar.

Deci, mai bine aş lăsa-o dracului baltă. Însă pe site-ul Romtelecom se spune că decodor-ul HD ar îmbunătăţi şi recepţia tuturor celorlalte programe.

După ce-am făcut reclamaţia către ANP, şi-am dat şi la Romtelecom un c.c., m-a sunat o tipă cu aceeaşi poezie "am primit solicitarea Dvs. şi imediat ce colegii noştri se eliberează vă vom ajuta/ anunţa, însă ştiţi că azi e sâmbătă şi nu prea este personal etc. etc."

Şi semnalul a venit pe la ora 17.

---

Mult mai pe seară.

Azi am fost la mămuca, unde iar făcuse gogoşi. Tocmai făceam inventarul defecţiunilor casnice: butonul on-off al HDD extern nu mai funcţionează, UPS s-a dus dracului şi el, bateria de la bucătărie pică, pe undeva pe sub chiuvetă, un niplu de la caloriferul din baie stă să se fisureze, pentru a două oară în ultimii 2 ani, iar pică în baia mare de la nenorociţii ăia de sus şi tot aşa, când a trecut unul cu un autogreder şi m-a făcut fleaşcă din cap până-n picioare, mă rog geaca e impermeabilă în rest mi-a intrat apă/ lapoviţă până şi în sacoşa cu DVDuri pentru ăl bătrân.

Şi iar am fost foarte vrednică, azi, şi fără să-mi fi propus, am făcut curăţenie pe desktop, mail, drive C. Însă jumătate din timp am privit la poze, amuzându-mă copios.

Latest news:

- e-mail-urile mele către Olga s-au dus într-un final... indiferent, so far;
- Unchiul Mario mă ignoră sistematic de mai bine de-o săptămână; l-am ignorat şi io câteva zile; i-am scris totuşi azi, urnde urmează să iau sâmbătă fetele în vacanţă pentru o săptămână "ai să poţi vorbi cu ele, dacă vrei", informaţie care a stârnit în bietul om doar un log-off... instant;
- ziua a fost salvată de către florile mele iubite şi de către Erik, cel pe care l-am smotocit şi pupăcit în draci;
- aaa... la ora 6 am comandam mai toate cărţile despre educaţia copiilor găsite pe buybooks.ro, slavă Domnului că s-ar putea ca unele să nu fie în stoc - luna asta am să mănânc... cărţi, şi cărţi;
- am făcut ceva ordine şi prin biblioteca din camera PCului/ copilului, ocazie cu care am constatat că am numai... 5 volume comandate de câte două ori. Tristeţea este că nici nu am cui să le fac cadou, nu prea mai ştiu pe nimeni apropiat care citeşte literatură contemporană, sau care citeşte în general...

Despre dureri, altă dată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu