Totalul afișărilor de pagină

marți, 25 ianuarie 2011

Alguna vez tenemos alas


Azi m-a întrebat VLH dacă am mai făcut poze. I-am zis că nu, pentru că nu am avut subiecte şi nici timp şi/ sau chef să caut le caut. De fapt nu le caut niciodată. Totul vine de la sine. Am luni în are nu pun mâna pe aparatul foto. Etc.

Mi-am amintit că în ultimul, mai exact aproape singurul meu atac de "curăţenie infomaţională" printr-al meu PC am dat peste nişte poze făcute în Bulgaria, prin primăvara lui 2009, mai exact pe 6 aprilie.

No, orăşelul spaţial al cărui nume nu l-am ştiut niciodată, şi pentru care nu am de gând să dau Google, cel puţin nu acum. No, alguna vez tenemo alas. La propriu.

No, Omurtag, ăsta este numele orăşelului spaţial.

Îmi amintesc că m-am suit pe mai toate aeronavele pe care s-a putut, probabil dorind să-l ajung pe Icar.

Radarul mobil... Ha-ha-ha!

Zbor frânt.Încă unul...


Primăvară bulgară.
Artista vizuală... cu 8 kg peste greutatea de-acum. :-))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu