Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Lumea mea de idioţi. Cea virtuală, evident. http://cinecult.myforum.ro/index.php

Aş fi vrut să scriu despre cu totul altceva, mai exact să mă ocup de florile mele, să citesc ceva sau să mă uit la un film.

Afirmam acum câteva zile că nu voi mai vorbi cu proşti, şi nici prin cap nu mi-ar fi trecut că este vorba şi de cei din lumea mea virtuală. Cei mai uşor de tolerat, totuşi.

N-aş fi scris nimic despre ei, pentru că nu-mi merită nici atenţia, nici timpul pierdut, şi nici traficul pe care l-am făcut pe forum-ul lor pe care nu l-ar fi accesat nici dracul dacă nu aş fi fost eu şi poveştile mele. Nu aş fi scris nimic despre încă o cauză pierdută, dacă nu aş fi observat că mi-a fost şters până şi topicul în care reclamam postările şterse abuziv şi-i înştiinţam că plec, lăsându-i să facă măcar 5% la din traficul pe care l-am adus eu acolo.

Când am crezut, ÎMPOTRIVA TUTUROR ŞI A TOATE, în iniţiativa asta nu mi-am imaginat că "aventura" se va termina atât de repede, ba mai mult am fost de-a dreptul încântată să descopăr un Halebardu pe care niciodată nu mi l-aş fi imaginat. Tipul a fost unul dintre cele mai frumoase lucruri care mi s-au întâmplat în ultima vreme, dovada certă că şi io mă mai înşel în judecarea oamenilor, io cea care cred că nu greşesc aproape niciodată.

NO, ce s-a întâmplat de fapt: cred că totul a plecat de la explicaţia pe care-am dat-o eu lui "sexy", cea la care Judex mi-a răspuns că detestă femeile care vor să pară bărbaţi, adică io.

Apoi a urmat remarca legată de GoogleChrome şi de faptul că io nu trebuie să mulţumesc nimănui pentru că nu văd reclame, unde ştiu ce şi de ce trebuie să folosesc un soft. Evident aici am fost făcută, voalat, tâmpită, pentru că nu mă pricep la PCuri etc, şi asta tot de către acelaşi Judex, cel pe care marele "domn" Andronache cred că l-a numit şi administrator, sau co-administrator fără ca nouă, restul userilor să ni se ceară părerea.

Mai departe au urmat alte injurii legate de inteligenţa "ăsteia" (adică a mea) cea care-i fac pe toţi proşti (oare de ce?!) injurii care-au culminat cu "du-te să umpli topicul de adopţii cu aberaţii". Poate că dacă mi-ar fi spus asta oricine altcineva nici nu l-aş fi băgat în seamă, însă mi-a spus-o tocmai Judex, cel care are vreo 3 copii, sau Dumnezeu mai ştie câţi, de care nu se ocupă, şi cărora nu cred că le plăteşte măcar pensie alimentară. Omul ăsta e mai rău decât cucul, şi-asta nu am aflat-o io angajând un detectiv particular (LOL), nu, pur şi simplu prostul a povestit singur pe varii forumuri. Dacă aş fi fost lângă el l-aş fi luat la palme, dar cum nu eram am zis doar atât: "băi, dobitocule, io cresc copiii altora, pe când tu nu eşti în stare baremi de-ai tăi, aşa că taci în *** mă-tii din gură".

Replică la care idiotul s-a simţi atacat la "nobila" persoană şi mi-a mutat din postări într-un topic separat cu un nume specific "Insanitate" sau ceva de genul ăsta. După care a ameninţat că "ăsteia îi blochez IPul şi-i şterg postările" chestie care m-a uimit, unde io habar nu am avut că moldoveanul ăla şi mai idiot, i-a dat acele drepturi.

NO, şi acum să fac o mică paranteză. În timpul ăsta io vorbeam la mobil, după care pe YM! cu Mario, în Belgia, unchiul gâzucilor, deci nu eram prea atentă la ameninţările geniului Judex.

Însă nu mi-a scăpat intervenţia marelui scenarist "Dragomara, la ÎNCEPUT, a creat topice/ postări de valoare pe acest forum, aşa că nu ar trebui să o banezi". Repet: eram prinsă în cu totul altă conversaţie, că aşa aş fi dat cu prostul de pământ, până când am fi trecut prin toate etapele de început, mijloc şi sfârşit.

Dobitoc ordinar, dacă nu eram io nu citea nici dracul acel forum, nu pentru scremetele voastre scenaristice vine lumea acolo, ci pentru poveştile/ postările mele. Te vei convinge foarte curând de asta, dragul meu.

Mi-am pierdut relativ repede stima pentru Judex, însă nu mă deranja să-l tolerez, nu era prima dată când o făceam. Cât despre tine, Gabriel Andronache, ce să mai zic?! Să le povestim şi oamenilor ăştia când, unde şi cum te-am cunoscut?! Întotdeauna mi-a fost milă de tine. Tu eşti dovada vie a zicalei "pe cine nu laşi să moară, nu te lasă să trăieşti".

Cel mai tare mă deranjează că sunteţi doar o adunătură de idioţi incapabili să profitaţi de cine/ ce vă aduce trafic, şi vă promovează.

No, vă doresc să pieriţi mult mai repede decât aţi apărut. NU există diferenţă între voi şi CineMagia: alte măşti, aceeaşi piesă. Câh!

NU iau niciodată decizii de moment, însă în normalitatea mea mi-aş fi imaginat că mă rugaţi să mă întorc, nu că-mi veţi şterge şi ultimul topic şi-mi veţi lua şi dreptul de moderator, idioata de mine.

No, dragilor duceţi-vă în p*** mamii voastre de proşti.

PS: ar mai fi trebuit amintită aci discuţia despre realitatea virtuală, şi cea reală, cea în care cei mai mulţi dintre voi afirmaţi că vă creaţi personalităţi la care nu accedeţi niciodată în viaţa reală, şi asta doar pentru a vă detaşa de cruda realitate.

Oricum, ea este pe forum, dacă nu o fi şters-o lucidul şi moralul co-administrator, Judex.

Pa.
Aaaa... prostia e de la Dumnezeu, ştiu, însă ea este cel mai groaznic lucru care ţi s-ar fi putut întâmpla. Repet pentru a mia oară: deştepţii profită de orice. Staţi calmi, ăsta nu e cazul vostru.

Incidentul de aseară m-a făcut să cred că CineMagia a nimerit-o şi ea o dată, cel puţin în privinţa lui Judex.

PS1: Mii de mulţumiri lui Halebardu şi restului lumii. A fost o plăcere să te/ vă cunosc.

Later edit: vreau să mulţumesc pe această cale oamenilor ăstora de valoare, culţi, sensibili, bogaţi sufleteşte, şi adevăraţi profesionişti ai lumii media (filmului, mai exact) care mi-au deschis ochii şi m-au obligat să realizez că-mi pierd vremea cu ei pe Net, şi asta de mai bine de 3 ani. Este cel mai bun lucru care mi s-a întâmplat în ultima vreme. Nici dacă mi-aş fi dorit asta nu ar fi putut pica şi ieşi atât de bine.
Mulţumesc încă o dată lor, şi celui care mă tot "obligă" să iau mereu ce este cel mai bun din tot ce mi se întâmplă. S-a notat lecţia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu