Totalul afișărilor de pagină

vineri, 31 octombrie 2008

Nokia Prism 7900, Protecţia Consumatorului, şi despre alte cronofage şi neurofage

Off... îmi vie să omor pe cineva, şi violenţa chiar nu m-a caracterizat vreodată.

No, dar să o luăm cu începutul. Acum mai bine de un an m-am hotărât să-mi schimb vechiul mobil Motorola V3 care avea aproape 2 ani, unii schimbă celularele ca pe şosete, deci trebuia să intru şi eu în val. Singura chestie care m-a interesat vreodată la un mobil a fost design-ul, mai toate folosind de fapt aceleiaşi nevoi. Şi uite aşa am pus ochii pe Nokia Prism 7900, venise vremea să-mi iau şi eu un telefon, că vorba aia există Nokia şi... telefoane mobile. Nu avusesem încă un Nokia. M-am îndrăgostit de Prism 7900 la prima vedere, singurul inconvenient fiind preţul de peste 1000 la abonament, ceea ce între noi fie spus chiar e inadmisibil. Recent am citit pe Net că ar fi apărut un Nokia Prism cu un cristal în loculul joystick-ului, asta fiind singura chestie care nu-mi place la acest tel, joystickul. Cu sau fără cristal tot n-aş fi dat atâţia bani pe un telefon, drept urmare m-am hotărât să mai aştept. Şi am tot aşteptat un an întreg, până ce telefonul viselor mele a ajuns la 180 de euro la abonament. Tot făţos rămăsese. Iată-mă deci, acum mai bine de o lună jumate pormind în căutatea lui. Era pe siteul Vodafone, şi la abonament, ce mişto! No, am umblat sâmbăta aia toată Constanţa, din dealer în dealer, şi nu numai că nu l-am găsit nicăieri, dar un vânzător mai  impertinent m-a asigurat că nici n-am să-l găsesc vreodată la preţul de pe siteul Vodafone. :D

Într-un loc, în care a trebuit să-mi iau bonul cu nr. 6, şi să aştept mai bine de 3 sferturi de oră pentru fiecare număr dinaintea mea,  mi s-a spus că nici nu vor, sau nu pot să mi-l comande! :D am fost de-a dreptul intrigată, deoarece cercetasem Netul, şi Nokia Prism 7900 era la liber începând cu 800 de lei, ca să nu mai zic că îl găsisem şi în Carrefour la nu-mai-ştiu-ce alt operator cu peste 900 lei abonament. Absolut inadmisibil!

M-am întors deci dezamăgită acasă, şi cum eu rezolv totul, mă rog, aproape totul on-line, am scris foarte revoltată la Vodafone, acolo unde am fost tratată ca un posesor de IQ sub 75,  adică mi s-a spus că au verificat şi ei şi într-adevăr telefonul meu nu era de găsit în Constanţa, dar că dacă-l vreau mă pot duce în oricare oraş din ţară să-l iau! LOOOOOL! Mai trebuia doar un glob de cristal ca să văd unde era disponibil! :D Nu am reuşit să-i fac să-mi dea o explicaţie logică cum că totuşi e plină piaţa de acest model la operatorii concurenţi, i-am întrebat de unde se aprovizionează, că tare mă îndoiesc că există fabrici / exportatori dedicaţi pe operator, singura concluzie pertinentă la care am ajuns a fost „ori mai aşteptaţi, ori alegeţi altceva!”. No, d’apăi cât mama dracului să mai aştept, dacă un an nu e mai mult decât aşteptat, atunci chiar nu e nimic. Am strâns din dinţi, şi-am ripostat „io-l vreau pe ăla de pe site, că de-aia s-au străduit ai mei să mă’nveţe să citesc, şi de-aia mi-au dat 10 la logică!” :PP Şi uite aşa a trebuit să-mi manifest încă o dată celebra mea maturitate, am ales alt telefon, o oribilitate pătrăţoasă, însă mama gadget-urilor, GPS, cameră foto de 5 sau 6 mp, şi alte inutilităţi, într-o juma de oră am apucat să citesc pe forum mai multe părei pro decât contra, mă rog mă convinsese şi bateria de peste 15 zile, la Motorola mea încă încărcam la 4-5 zile de mai bine de 2 ani, asta da stabilitate. De data asta mi-am făcut temele ca la carte. Am sunat la Bucureşti ca să văd cum stăm cu stocurile, e un nr. special pentru chestia asta. Cool, nu?! Aşa mi-am zis şi eu! Oribilul meu viitor mobil era în toată Constanţa, i-am zis tipei: „dă-mi un nr de tel să sun la magazin, c-am mai umblat o dată de bezmetică o zi întreagă”, foarte amabila operatorea a ripostat că nu are numărul nimănui, dar că o să merg la sigur. No, şi m-am dus, nu mai m-aş fi dus, pe o vreme imposibilă, ploaie, vânt, frig, la City Park (looser-ii ăştia au distrus parcul, dar i-au păstrat viu numele prin Mall-ul nou construit, ce ironie! :DDD) Singurul meu câştig a fost că la City Park, la Vodafone nu era nici dracu, deci nema numere... însă tot nema Nokia N95... „ăăăă... nu-l mai aveam de 3 zile!”. L „cum aşa, că io am sunat la ora 9 la Bucureşti şi mi-a zis că e în stoc la toţi operatorii Vodafone din Constanţa?!”. Fetele au zâmbit: „eh... stocurile se actualizează mai greu”. L totul e on-line, dar stocurile se actualizează la 3 zile, a dracului logică, zău de-o pricep! „ăăă... veniţi Dvs. peste 3-4 zile, când facem aprovizionarea”. „dar atuinci aduceţi Nokia N95?!” întreb eu, abia abţindându-mă să nu ţip. „aaa... nu avem de unde şti ce vom primi”. Tac, ridic din spâncene şi spun cu voce tare „cred că visez”. Mă uit la ele, la tricourile alea roşii, tembele, realizez că ele nu au nimic de spus în  mersul lucurilor. Mă abţin să nu înjur, mi-e foame, avusesem o zi grea, afară plouă, sunt la peste 60 de km de casa mea, numai chef de umblat nu aveam într-o vineri seara. Sunt pe punctul de-a renuţa la Vodafone, însă constat că nu ştiu sediul altor operatori şi că tb să o iau da capo! Oh... no! O să aleg alt telefon, asta până nu bat pe careva! Cum poţi face asta când nu ai timpul şi posibilitastea tehnică să compari ofertele? Acum ar fi fost util un laptop sau un NetCafe. Cum nu dispuneam de-aşa ceva am început să citesc minusculele etichete. M-ar fi tenatat un Blueberry negru şi delicat, însă trebuia să-mi schimb abonamentul de la mai bine de 7 euro la peste 13! Inadmisibil! Făcând raportul pret la liber cu preţ la abonament am dedus că nu prea mai e rentabil să cumperi la abonament, adesea diferenţa dintre ele nu e nici măcar de 100 de lei. Am ales deci Nokia N81, slide, aşa cum îi plăcea colegei mele. Mare, greu, scump şi inutil. Aproape 900 de lei, şi zău dacă ştiu de ce! Mă rog, cred că avea cel mai bun raport liber/ abonament, şi mai scria acolo că bateria LiIon ţine max 15 zile. Super! Numai că realitatea e cu totul alta: bateria e LiPolimer şi ţine maxim 5 zile. No, acum chair tb să împuşc pe careva.

Cu măreaţa ocazie în care am mai rămas doar cu bani de cină şi întors acasă mi-am schimbat şi abonamentul în Vodafone Complet, mai ieftin cu câţiva bani LOOOOL, decât abonamentul actual, dar cu mult mai multe minute. Acum vreo săptămână mi-am pus şi VodafoneLive! O totală inutilitate, 2 luni moca, of course, nebun să fii să dai peste 4 euro pe un Internet de căcat. Mi-am solicitat la maxim răbdarea şi talentele tactile citind cinemagia.ro, de la ţară. N-am reuşit în ruptul capului să google-uiesc după blogul meu, adică el chiar nu exista! :P oricum, urăsc telefonul ăsta, cu meniul lui tembel cu tot, singura chestie cool e cardul de 2 giga, am pus tot teatrul lui Sakespeare, de prin PC, aproape 1 giga, însă mereu uit căştile acasa... etc.

Şi acum să vb despre partea cu Protecţia Consumatorului. Ieri mi-am zis să-mi verific creditul, cu toate că la noul meu abonament nu ar mai fi fost cazul. Surpriza neplăcută a fost că looser-ii de la Vodafone „UITASERĂ” să modifice în baza de date, iar eu vb ca proasta pe vechiul abonament. Nu mi-a venit să cred, şi am vrut să vb cu unul dintre operatorii ăia pentru care trebuie să aştepţi mai bine de-o juma de oră, numai că ce să vezi, niciun  meniu audio nu te ducea la vreun operator, iar vechiul meu short-cut nu mai funcţiona, ba mai mult, la submeniuri despre care mi se spunea că sunt active primeam răspunsuri că aşa ceva nu există (meniul 4 nu există, însă cu 2 minute mai înainte îmi explicase ce presupune el) :D!

Şi uite aşa am scris al x---lea mesaj la Vodafone, unde am aflat că nimeni nu procesase schimbarea mea de abonament, că tot ce e online e mai degrabă la cheful şi cheremul celor care îşi fac uneori jobul, în cazul meu, nimeni. Nu mi-a venit să cred! Nici nu ştiu ce m-a apucat să verific creditul, unde acum abonamentul ar fi tb să fie mai mic şi minutele mult mai multe, chiar nu am considerat necesar a o mai face. Şi iată-mă iar la Protecţia Consumatorului, cei pe care nu ştiu cui să-i reclam pentru că nici după 4 luni nu mi-au rezolvat o amărâtă de plângere, care cică durează maxim o lună! :D

Poate că sunt eu prea pretenţioasă, nebună etc... însă în statul ăsta categoric cineva tebuie executrat. Încep să-i înţeleg din ce în ce mai bine pe cei care au plecat dracului din ţara asta... uneori e absolut insuportabilă.

Am cerut o adresă de mail, sau un număr de telefon pentru a vorbi cu cineva din conducerea Vodafone, mi s-a sugerat să depun o plângere la adresa de e-mail unde mi-am spus prima dată păsul. Am întrebat-o pe tipă ce garanţie am eu că mesajul ăla va ajunge unde trebuie?! Ea mi-a răspuns senină „veţi primi o rezoluţie”. LOOOOL. Mulţi proşti mai are ţara asta... mulţi. Urmează să mai scriu mail-ul detaliat către Vodafone, deja mi-e greaţă... aşa m-a apucat  un chef de înjurat şi de păruit, uneori simt că violenţa e singurul limbaj comun. :D

Ce pierdere de timp... la dracu!... :D 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu