Totalul afișărilor de pagină

marți, 28 octombrie 2008

Da'cu ce-am greşit, măi frate?!

No, d'apăi iar mă pune necuratul să dau un Google pe bloguri literare. Vreau să citesc frumos, şi dacă se poate în limba română. Grea misie în aste timpuri. Doar un inginer care vinde cărţi... câh! Next pls! Ăăăăă... ce-am mai cumpărat de îmbrăcat, de încălţat... ăăă... a uitat să scrie de f*tut, cred că partea asta, totuşi m-ar fi interesat! :P şi toate shopping-ăraiele astea printre zeci de reclame la anticărţi contemporane despre cum să shopping-uim, of course! Îmi cad ochişorii pe un blog despre/ cu poezie... :D într-adevăr mi-am rămas printre dinţi, şi ca extazul să fie maxim dau un doubleclick pe "cele mai frumoase poze din Alpi", că-n Făgăraş nu s-au montat încă scări rulante.
Ceva e putred, ori uitai io sensul lui "literar", ori Google-uiesc unde nu trebuie. :-( 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu