Totalul afișărilor de pagină

luni, 27 octombrie 2008

Puiuţul pufos, Trilulilu şi mesajele subliminale


Mă puse dracu înainte de-a intra la baie să-mi reverific ultimele poze postate pe Trilulilu, carevasăzică făcui dubluclick pe poza-n care ţineam în braţe un puiuţ de ciobănesc mioritic, de numai 6 săptămâni, exemplar ce costa nu mai puţin de 200 de lei. :D Până aci toate bune şi frumoase, numai că ceea ce mi-a fost dat să văd nu seamănă nicidecum cu poza pe care-am upload-at-o eu.  Trebuie să recunosc că m-am prăpădit de râs, "răutatea" de Crocodilul Trilulilu mai mi-a păpat ceva poze, însă io nu m-am supărat, da'totuşi una e să dispară de tot şi alta e să-mi pui un bebel în locul unui căţeluş! Noroc că nu e L. prin preajmă... altminteri făcea infarct, săracu' n-are deloc umor. :P Am râs, am râs, însă sper ca Trilulilu să nu ştie mai mult decât ştiu eu despre mine!! Bebicul chiar e un dulcic... Dacă stau bine să mă gândesc la sfârşitul lui Octombrie este Halloween-ul, da'totuşi ce legătură are căţeluşul meu cu bebelul aista?!

Poza lor, adică poza mea după upload :P

Poza mea - originalul

Să mă îngrijorez, ori ba?! Mai degrabă ba, am tot încercat să reîncarc pagina, acum sunt
într-o intersecţie blocată. Mda, ăsta da umor! :-))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu