Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 29 aprilie 2009

"Gunoiul" de flori + alte "nimicuri"

Azi a fost o zi imposibilă. Nu, nu m-am întrebat, vb lui frate-miu când am discutat o dată despre forum-uri, de ce m-am trezit. Nu. Doar am urlat tocmai pentru că existam. La Liviu, Adrian şi Mona. Azi am să vorbesc doar în imagini, unde nu am timbre de numărat, şa cum mi-a recomandat horoscopul zilnic, pentru a mă calma. LOL. 

Azi a venit doctorul. Ăl de PCuri. Şi ăl de vinuri. :-))

... şi ziua a fost salvată de Mihnea, cel care mi-a analizat pozele de la Avater-ele CineMagia şi YM şi şi-a pus ceva întebări despre ce ar putea reprezenta pentru mine acei bebeli, adicătelea, deloc sensibilitatea, şi nevoia de protecţie fizică şi morală. A tot insistat să nu-mi mai pierd timpul cu proştii. I-am replicat că cei de pe CineMagia sunt singurii cu care-am procedat astfel etc. Mă tot gândesc de vreo jumătate de oră ce-a vrut să spunsă cu toate astea, ce urmăreşte de fapt?! Să se fi gândit cu adevărat la mine, sau să vrea doar să-mi abată gândurile?! Mă rog, s-a gândit la mine dincolo de un nick, sau cel puţin încearcă să mă convingă de asta. De data asta tb să recunosc că i-a reuşit. Să mă fi văzut cu "adevărat", sau să fie mai bun actor, decât regizor?! Hmm... om trăi şi-om afla. Oricum, CineMagia se duce pe zi ce trece cu mai mare viteză la vale. Azi Măria-Sa Ştefan l-a numit moderator pe Judex! LOL! Tipul ăsta (Ştefan) are nevoie să fie înconjurat de proşti, mai ceva ca de aer. :D
Vecinica graviduţă.
Bebel inside! Un el.
Două dintre marile mele pasiuni: Negruţa (pe numele ei de botez: Tica. Numai io şi Nică-i spuneam Negrţa), şi copiluţii altora. :-)
Două frumoase.

Şi gunoiul de... flori!
Ar fi fost mai sugestiv să-i spun "cimitirul de flori din balcon". :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu