Totalul afișărilor de pagină

vineri, 24 aprilie 2009

Cei care-au distrus forumul CineMagia

am mai spus-o, şi continuu să o repet vinovaţi de distrugerea forum-ului CineMagia sunt numai moderatorii ŞtefanDo şi Pitbull. Eu sunt genul care crede în happyending-uri, şi acum mi-s mai mult decât convinsă că mai devreme sau mai târziu cei responsabili, şefii acestor oameni de calitate se vor sesiza şi vor lua măsurile necesare. Şituaţia nu mai poate continua astfel. Ultima data când am verificat site-ul şi forumul nu era proprietate privată. So, I am waiting. Şi nu e nimic mai plăcut decât a aştepta pentru dreptate şi adevăr, după cum bine spuneau cei de la Radio Guerilla "binili mereu învinge, orice femeie ştie asta". 

Azi o prietenă mi-a spus ceva de genul ăsta: "lasă, chestiile astea nu fac decât să te pună pe tine în valoare, tu eşti cea inteligentă,  cu principi morale etc. etc.". Aşa o fi, însă io personal nu avem nevoie de asemenea dovezi, io mă ştiu, înţeleg şi iubesc aşa cum mi-s, acum nu că nu ar mai fi multe de corijat. :P

No, hai v-am pupat, pe voi cei cu inima atât de albă, vb romanului acela, despre care o să povestesc într-o zi.
Week-end plăcut!

Vă rog frumos, să sune careva la 112, omul ăsta (pe IDul lui CineMagia, halebardul) şi-a pierdut memoria! Vă rog din suflet faceţi ceva, e păcat, memoria tb conservată! :-((((((((((((((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu