Totalul afișărilor de pagină

joi, 9 aprilie 2009

Proşti din toate ţările, uniţi-vă!

Fuck! Despre cu totul altceva vroiam să scriu. Încerc să nu mă enervez. Brainless-ul de Pulovici nu numai că nu a venit ieri, dar nici nu m-a sunat. Inutil să mai scriu că-mi vine să mă iau la palme deoarece pe zi ce trece realizez că tratez eşecurile drept oameni. Înainte de prostie, nu suport răutatea. NU ştiu de ce, dar în mai bine de-un an jumate V. a reuşit să mă convingă că în spatele muţeniei şi telenovelelor la care–a fost condamnat în adolescenţă se ascunde un egocentric. Sper ca trogloditul să citească pe-aci. 15 vieţi de vizionat telenovele n-or să te facă bărbat! Oi fi eu cretină, însă unii chiar nu învaţă nimic din oricâte experineţe ar avea. Mi-am amintit azi cum tipul mi-a promis, anul trecut, că o să mergem la Constanţa în w.e., iar eu am stat ca proasta acasă aşteptându-l, iar idiotul m-a sunat abia pe seară, când eu deja plecasem cu Răsturnica prin împrejurimi. Se luase cu nu-ştiu-ce joc pe PC. Nu mi-a venit să cred. Oricum nu cred că există mai proastă ca mine, numai proştii-i tratează pe ceilalţi drept oameni normali.

 

Unul dintre mulţii proşti cu care viaţa m-a procopsit, Ştefan, mi-a amintit azi de ce l-am făcut acum mai bine de un an, redus mintal. Fuck! Urăsc bărbaţi proşti! Cu ce-am greşit să-mi fie amintiţi nonstop?! Să mai scriu că atunci când pe drept i-am răspuns trogloditului ăluia nu m-am gândit nicidecum la Ştefan?! Nu mi-a venit să cred când mi-am văzut postarea editată. Numai postarea mea. Ştearsă, de fapt. Fuck! Mi-am amintit de Gabriel Andronache şi Gabriel Andronache, cum brainless-ul Ştefan nu fusese capabil să priceapă o frază simplă. Cum mă enervasem şi totodată dezgustasem atunci. Categoric Ştefan e ranchiunos. Întâmplarea de azi m-a făcut să înţeleg că trogolditul ăla chiar are legătură cu ziariştii, sau că în spatele contului se ascunde poate chiar Ştefan însuşi. I-am tot repetat lui Pitbull teama mea cum că Ştefan e doar o marionetă. În ciuda tembelismelor mai mult decât evidente şi a educaţiei deficitare tipul chiar îmi plăcea. Chiar mă doare faptul că el ar putea fi atât de idiot încât să fie manipulat cu uşurinţă. Fuck the fucking sutpid men! Fuck them all! Vb vine, nu, nu io, Drago urăşte proştii. :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu