Totalul afișărilor de pagină

vineri, 1 mai 2009

Cotidiene (1 mai 2009)

Plouă fantastic. Tocmai ce-am deschis geamul pe care cei care l-au montat acum vreo 5 ani mă pun să-l schimb, pentru că nu se mai poartă aluminu. LOL. Iubesc multe, însă toate cumulate nu reuşesc să atingă dragostea mea pentru apă, în cazul de faţă ploaie. Mama mi-a spus că atunci când m-am născut ploua torenţial.

Cerul e plumburiu, apa cade în rafale peste verdele crud al copacilor, fâşitul maşinilor se suprapune peste liniştea camerei calculatorului/ copilului. M-am abţinut cu greu să pun un playlist. Nu există muzică mai plăcută ca cea a picăturilor de ploaie atingând pământul. Ar trebui să-mi pun balansoarul în faţa ferestrei şi să privesc ploaia; am cumpărat acel balansoar special pentru a zace, citind, în faţa ferestrei, însă de ani bun îl folosesc doar pe post de cuier, în dormitorul meu. Nu prea am loc aici, sunt prea multe flori. Etc.

Azi a fost o zi mai mult decât perfectă. Fiind la buget de austeritate nu-mi făcusem niciun plan; mă bazam totuşi pe frate-miu care venise în w.e. acasă şi despre care speram să-şi unde noua achiziţie, cea pentru care ne-am deplasat la Braşov. (ce miros plăcut are pământul ud! se aud păsărele, sau poate că este doar Carmela, s-a obişnuit demult să le imite.) Au trecut secole de când nu mai mi-am făcut timp să ascult efectiv, numai când citesc ceva care necesită foarte mare atenţie opresc muzica. Muzica. E şi ăsta un mod de-a încera să-ţi camuflezi singurătatea.

Azi am ieşit pentru a doua oară cu rolele. Am vrut să merg până în şantier, la U2, şi să mă plimb prin parcare, însă a tb să scot ceva bani, aşa că m-am oprit în Campus. Era nor şi foarte cald. M-a mirat că Ţoţo era acasă, ar fi tb să fie la Craiova, sau cel puţin la Bucureşti. Am vrut să-i fac o vizită, dar m-am gândit că nu se cade să mă prezint pe neanunţate. Azi nu mai mi-am luat casca de la bicicletă, că doar nu eram pe autostradă! :P şi tot azi, pentru prima dată am câzut în fund şi-n mâini (protecţii, de fapt) când mi-am trecut strada. Azi n-am râs deloc. La prima ieşire cu rolele am râs în continuu, odată cu puştii de prin cartier. Chiar regret că nu m-a filmat careva, eram bună de dat pe YouTube! Am făcut febră musculară la glezne şi la burtică (să mor io dacă ştiu cum) încercând să urc panta spre blocul meu. Îmi tot explicau copiii „tanti, mergi cu picioarele-n diagonală!” şi pe bune că-i ascultam, da’unde nu mă mişcam suficient de repede o luam înapoi, la vale, drept urmare a trebuit să mă ţin de balustradă, ocazie cu care am şi curăţat-o!! LOL! Oricum, sunt pe drumul ce bun, până fac osteoporoză învăţ să şi frânez!! J No, da’ ce vină am io dacă ăia, nemţi fiind nu mi-au dat reţeta, ci doar au scris pe cutie „luaţi lecţii de la un patinator experimentat”! LOL! Da’unde să-l găsesc?! :D Să mai zic că toată lumea a zis că am luat-o raza?! Noooo, nu mai zic, asta e ocircum la ordinea zilei!! Sportul ăsta îmi place la nebunie, transpir de mama focului, şi-mi solicită şi zonele cele mai puţin folosite la femei: picioarele, abdomenul etc!! Modul în care arăt mă uimeşte până şi pe mine, pentru că nu e zi în care să nu mănânc ciocolată sau să nu beau bere, ca să nu mai zic că în fiecare zi renunţ la bere, din cauza burticii, în rest chiar nu am niciun stres vis-a-vis de alcool!!

Azi am descoperit că nu despachetasem DVDurile/ CDurile pe care le achiziţionasem la ultima shopping-uială majoră, ca să nu mai spun că nu am văzut mai bine de 90% din DVDuri, din cauză lipsei de timp şi de program PC care să vadă subtitrarea românească. După masă am vrut să mă uit un film, şi m-am enervat la culme pentru că formatul era 4:3 iar la mine intra automat cel pentru ecran plat, deci subtitrarea nu se mai vedea, cred că am setat (în setup-ul HomeTheater-ului) de vreo 15 ori 4:3 şi tot degeaba, într-un final, când deja-mi pierise tot cheful am reuşit să rezolv problema din tasta „zoom” de pe telecomadă. Filmul a fost excelent, adică am dormit neîntoarsă. J

De ceva zile mă ţin să nu scriu despre CineProstia. Nu-mi vine să cred ochişorilor, şi mai ales creieraşului cum pe zi ce trece cei care ar trebui să dezvolte (a se căuta cuvântul pe dexonline) site-ul, îl distrug şi mai rău! Nu ştiu care este REALITATEA, adică am început să mă întreb dacă ŞtefanDo nu face DOAR pe prostul?! Refuz să cred că omul ăla chiar există aşa cum îl văd eu. Sunt conştientă că tot ceea ce se întâmplă corespunde întru totul teoriei mele, însă teoria asta a fost doar o intuiţie (femeiască, aşa cum obişnuiesc bărbaţii să ne justifice inteligenţa). Nu pot să cred că oamenii ăiai chiar au un plan să distrugă forum-ul/ site-ul şi/ sau că ei sunt doar atât de cretini! Pe bune, chiar mi-e imposibil de acceptat!! Aseară am vb cu Mihnea despre ceea ce fac ei acum, şi anume distrugerea forumului. M-a ucis efectiv ştergerea, mutarea postărilor, nu se mai înţelege nimic! Da’absolut nimic! Refuz să cred că toţi sunt cretini! Nu că n-ar fi posibil, da’totuşi!! L Tare sunt curioasă cum se va termina toată şarada asta, nu ştiu de ce inuţia-mi spune că luminiţa de la capătul tunelului CineProstia e foarte aproape. Păcat.

M-am tot gândit zielele astea la povestea despre distrugerea forumului Vama Veche, cea pe care mi-a dat-o să o citesc Mihnea, acum câteva luni. Din punctul meu de vedere acum se scrie istoria sfârşitului site-ului/ forum-ului CineMagia, şi slavă Domnului că nu io o scriu/ sau particip. Repet: păcat.

@ŞtefanDo – când ţi-am spus că va veni vremea când vei învăţa o lecţie din ceea ce ţi se va întâmpla, de altfel prima, nu am glumit, am sperat doar să mă fi înşelat. Atât.

@Neupto - îmi pare rău că m-am luat de tine pe mail. Nu suport ipocriţii. Faptul că mă faci să râd şi ştii şi ceva gramatică sunt singurele tale calităţi. Fii pe pace, de unde nu e, chiar nu am de ce cere. Te pup.

@cârcobardul – te deştepţi pe zi ce trece. Îmi cer scuze că te-am subestimat. }{

Ceva poze de azi.

Condimentul meu preferat: usturoiul

"Bestia" proaspăt spălată, dacă n-ar fi avut de 3x greutatea mea aş fi vrut şi io una. :D

Lumea văzută prin ochiul critic al salatei. :P

Muierile "clanului" - 1 mai 2009

Căp(ă)şunii :-))

Addenda: Cretinel, de ce vrei tu să-ţi reamintesc zilnic cine eşti?! Să mor io de aveam habar de-asta dacă anul trecut nu te dădeai ca prostul de gol, când ai postat pe forum mesajul meu privat, cel în care-i spuneam lui Illo (parcă de ea era vb) că urma să plec în CO. Chestia s-a petrecut în maxim 3 minute de la mp-ul meu. Deci "ciocu' mic şi joc de gleznă, pls"! :-(((

Un comentariu: