Totalul afișărilor de pagină

duminică, 26 aprilie 2009

Dobrogea-n imagini

Îmi propusesem de ceva vreme să merg să fac câteva poze la monumentul istoric de la Mircea Vodă. Azi am reuşit şă-mi îndepinesc dorinţa, alegând, of course cel mai prost moment, unde nu ieşisem deloc din casă habar n-avem ce vânt puternic şi rece bate. Mi-am belstemat ziele. Am plecat ca de obicei în tricou şi-n pantaloni scurţi, spunându-mi că mă voi încălzi pe parcus, oricum nu frigul a fost inamicul public numărul unu de data asta, ci vântul puternic, cel care venea din stânga faţă, au fost porţiuni de drum în care abia m-am abţinut să nu fac cale-ntoarsă, eventul fără bicicletă, 10 km mi s-au părut 50. M-am enervat foarte pe mine însămi, puteam să citesc prognoza meteo, cea pe care-o primesc de la memo.ro, foarte exactă şi detalită pe perioade ale zilei, însă eu văzusem soare şi asta-mi fusese suficient. M-am întrebat azi oare de ce n-om face şi noi centrale eoliene, aşa cum sunt cu zecile la bulgari, după ce treci graniţa pe la Vama Veche?!

Mai toate pozele le-am făcut de pe gardul cimitirului, unde gleznele mele nu au dorit să facă cunoştinţă cu un câine lup. :D













... şi ăsta va fi unul dintre sensurile termenului "patrie", explicaţie pe care-am să o dau nepotului când va veni vremea.










În drum sppre Faclia am trecut şi pe lângă locul în care s-a produs tragedia de vineri seara, 24 aprilie 2009. Am făcut câteva poze, amintindu-mi că sufletul omului rămâne nu-mai-ştiu-câte zile în locul în care omul a încetat din viaţă, în cazul de faţă într-o tânără pădure. Nu cred că asta să fi consolat pe cineva cu ceva. LLLL

Dumnezeu să-i ierte!



Azi m-am uitat la 2 filme pe HomeTheater, unul dintre ele a fost filmul meu de suflet I am Dina http://www.imdb.com/title/tt0281924/ ,  celălalt  Femeia aceea (Cette femme la) http://www.imdb.com/title/tt0354448/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu