Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 22 aprilie 2009

Despre cum am, fără să vreau, mai mereu dreptate

Am încercat să dorm ceva, însă nimic, nici Ayo, nici oboseala, nici durerea de genunchi (ieri am făcut peste 63 de km cu Răsturnica, şi asta nu prea e indicat la articulaţiile mele) nu m-au făcut să închid ochişorii. Ciudat e faptul  că pe zi m-au durut doar palmele, umerii şi fundul (sic!). Nu ştiu ce mama naibii să mai fac, am schimbat şaua, mi-am luat pantaloni speciali pentru bicicletă, din cei cu burete, pantaloni în care ieri m-am bronzat ca tractoriştii, şi tot degeaba. LOL! Mai am să încerc varianta maicii stareţe, şi anume fără şa. :P şi colac peste pupăză de vreo câteva zile mă dor şi dinţii, probabil unul dintre efectele secundare ale insomniei aceleia de mai bine de-o lună a fost şi pierderea masivă de calciu, cu toate că mănânc constant iaurt, beau lapte, iau suplimente alimentare, unde dracu s-o duce atâta calciu, să mor io de ştiu?! Deci sunt în dureri, şi mă abţin de mai bine de 3 ore şă iau un ketonal.

Cred că totuşi am aţipit ceva, şi-am şi visat, însă nu am sentimentul că fost ceva frumos, adică mă simt mai râu decât înainte de-a mă pune pe canapea. :D

Nu mi-a venit să cred, de fapt nici acum nu cred şi nu înţeleg, comportamentul lui Ştefan. De la ora 12 sunt „îngheţată” într-o stare de perplexitate. Nu-l credeam io prea inteligent pe tip, însă am sperat întotdeauna că tipul are discernământ şi-o minimă morală. Decizia lui de azi m-a făcut să-mi rectific raţionamentul în ceea ce-l priveşte. Dragă Ştefane, tu nu eşti prost iubire, nu, tu eşti regele proştilor, habar n-ai pe ce lume trăieşti, n-ai pic de discrnământ, despre morală, logică, bun-simţ mi-e şi jenă să-ţi mai vorbesc! Nu m-ai venit să cred că absolut toate judecăţile (afirmaţiile) mele vis-a-vis de tine s-au adeverit. Frate, tu eşti mai prost şi decât o femeie! Cel puţin ălea a o explicaţie, PMS-ul! :D care e explicaţia ta?! Faptul că eşti complet idiot dpdv intelectual să te fi făcut automat rău, lipsit de principii, de cel mai elementar bun-simţi, ilogic, total nediplomat, sau ce?!

Incidentul de azi nu a făcut decât să-mi confirme punct cu punct presupunerile. Ce mama dracului a fost în capul tău?! Oare atât de sus tb să fie orgoliul tău încât să doreşti să fi iubit de-o hoardă de proşti?! Ce mama dracului e în neregulă cu tine?! Tu realizezi că la faza asta ai fost mai prost decât toţi proştii la un loc?! Sau probabil că trăieşti cu senzaţia că decizia de azi te-a făcut mai bărbat, mai corect, mai uman? Tu pe ce lume trăieşti?! Categoric nu e şi lumea mea!! Tot nu-mi vine să cred, nu pot să cred. Frate-miu, ţi-ai dat cu firma-n cap, da’ştii cum?! Rău, atât de rău încât nu ştiu dacă te mai poate scoate cineva din căcatul în care cu mare voluptate te scufundaşi!

Ştiam io că mi-s bună, dar de data asta chiar mi-aş fi plăcut să mă fi înşelat când ţi-am etichetat inteligenţa, faptele şi comportamentul. Eram nervoasă când te-am făcut prost. Acum sunt dincolo de relaxare, da’tu eşti şi mai prost decât înainte! A dracului logică, cine să mai înţeleagă viaţa?!

Nu am nimic să-mi reproşez, independent de dorinţa şi de opiniile mele, ăia sunt atât dpdv intelectual, moral şi uman nişte zerouri. Mi-a fost al dracului de ruşine pentru ruşinea pe care-ar fi tb s-o fi simţit unii dintrei ei, scriind pe acel forum. Mă tot întreb ce e în neregulă cu oamenii ăştia, ce e în viaţa lor reală, de fapt ce nu e?! Cum poţi face front comun cu alţi proşti (scuzaţi termenul, dar să mor io dacă mai pot folosi altul) şi să te arunci asupra unui om, mai ceva decât câinii ăia care atacă numai în haită?! Cât de subuman poţi fi, cât de negru-ţi poate fi sufletul, de câtă delicateţe ai nevoie tu, ca femeie, pentru a te manifesta astfel?! Repet mi-a fost ruşine, RUŞINE. Voi n-aveţi nimic comun cu oamenii, cel puţin nu cu cei pe care-i cunosc io-n viaţa reală! Mă întreb cum de vă suportaţi, probabil că nu vă uitaţi niciodată-n oglindă. Mă gândesc de ex. la Judex, la ce-i spune el băieţelului lui „băiatu’ tatii azi am băgat-o pe una-n pizda mă-sii, una care mă făcea prost fără motiv, i-am dat peste bot, aşa delicat cum m-a învăţat bunică-ta! Aşa să faci şi tu dragu’ tatii, fute-le-n gură, dă-le-n pizda mă-sii de femei frigide, numai aşa se comportă un macho”! Ce-o fi spunând, Ştefan, acasă? „aa, a fost o zi absolut banală, am banat o proastă, ştii tu care, aia căreia nu vroiam să-i şterg contul! Vaca dracu’ mă tot făcea idiot, şi avea şi tupeul să afirme că forumul s-a dus dracului din cauza deciziilor mele greşite!! Auzi tu, să-mi zică mie „muiere isterică”, „inconsecvent, „imoral” etc.?! Da’ce credea ea?!” Acum chiar sunt curioasă ce i-o răspunde familia. Frate, oricât aş încerca, să mor io dacă înţeleg cum de vă suportaţi?! Ori de câte ori mă gândesc la voi îmi aduc aminte de-un citat drag inimii şi minţii mele „în văzduh, de-a lungul apelor, în văgăunile munţilor, nu există loc în care să te poţi ascunde de răul pe care l-ai făcut. Nu există pârjol comparabil cu pasiunea, dezordine mai mare ca ura, nefericire egală cu viaţa de unul singur, şi fericire superioară liniştii sufleteşti. Laudele şi defăimările nu-i ating pe învăţaţi”. „învăţaţi” nu că ăsta ar fi cazul prea multora de pe cel forum.

Vroiam să-i mai mulţumesc pe această cale lui Gabriel, lui Dan Mihu şi restului cu capul pe umeri de pe acel site, regret că nu v-am reţinut la toţi numele. Mulţumesc frumos tuturor. Mulţumesc de asemenea lui tata-mare Daniel, cel pe care-l iert pentru faptul că nu poate sta drept, din păcate faptul că ne-am născut numai cu 2 picioare nu ne face automat bipede. Mi-aş dori foarte mult să reţii frazele următoare: „cine tace, pare a consimţi”, şi „ceea ce facem ne defineşte, nu ceea ce afirmăm”. Şi acum iar o să mă repet, mi-e ruşine, şi nu de ruşinea mea, personal nu am nimic să-mi reproşez, mă rog, nimic în afară de predilecţia asta a mea de-mi pierde vremea cu proştii. Oricum, scriu io, scriu însă nu ştiu dacă e capabil careva din protagonişti să priceapă că acest gen de demers nu a crescut cu nimic inteligenţa nimănui, dimpotrivă ni i-a relevat pe unii dintre noi mult mai întunecat şi abject decât ar fi simţit ei „nevoia” să se vadă! Ceea ce s-a întâmplat azi ar fi trebuit să-mi crească valoarea-n proprii-mi ochi, nu că aş mai avea nevoie de aşa ceva, mă cunosc şi mă înţeleg deja prea bine, însă sentimentele care predomină acum sunt tristeţea şi dezamăgirea. M-am rererereconvins că oamenii nu sunt în esenţă numai proşti, ci şi răi, insensibili, imorali, lipsiţi de cel mai elementar bun-simţ. Într-adevăr nimeni nu înţelege pe nimeni, nimeni nu ajută pe nimeni, nimeni nu iubeşte pe nimeni, fiecare e singur în faţa vieţii. Halal viaţă!

Îmi pare nespus de rău că v-am făcut proşti pe unii dintre voi. Mii de scuze. Rectific acum: voi n-aveţi nimic de-a face cu oamenii, deci nu aveţi cum fi proşti, animalele nefiind proaste, ci doar aşa cum le-a lăsat Dumnezeu! Singura proastă de-aci mi-s eu, cea care se pune la lipsa voastră de minte, numai Dumnezeu ştie de ce!

Frate, tot nu pot crede că am trăit aşa ceva, nu pot şi basta! Şi nu ştiu de ce bănui că tb să mai fie şi alte explicaţii în afara prostiei, răutăţii, frustării şi a lipsei de sens din viaţa multora dintre voi. Dacă aţi fost făcuţi după chipul şi asemănarea lui Dumnezeu, cum se poate de-aţi ieşit tocmai pe dos?! Să mor io de mai înţeleg ceva!

No, hai că mi-am depăşit pagina A4, şi tot mă dor dinţii şi restul componentelor acestui trupuşor multîncercat, despre sufleţel nu mai vb, el având atâta nevoie de îmbrăţişări de caracatiţă.

(râdeam azi, şi-mi spuneam că nici că s-ar fi putut un nume mai potrivit pentru blogul meu: ScriiTrista. De fapt ar fi tb să fie cuvântul inventat de Emil Brumaru: „scriitandri”, însă io l-am uitat. Oricum, invenţia mea chiar mă reprezintă).

Pentru colegul Geană: dragule mi-s absolut convinsă că sunt mult mai uşor de salvat 1600 de suflete, decât propriu-mi sufleţel. Mulţumesc, m-ai făcut să râd, şi Titi a luat-o chiar de bună, cică „e greu să scrii pe blog? Geană chiar are talent”. I-am răspuns „depinde despre ce scrii. Eu sunt spontană, niciodată nu am avut probleme să-mi exprim sentimentele şi / sau opiniile. Singura mea mare problemă e SĂ NU”. LOL! No, ăsta e modelul de blog trimis de Geană.

Jurnal Personal: Prima zi

Bagajul este facut si sunt gata sa plec intr-o croaziera. Mi-am luat toate rochiile frumoase si cutia de machiaj.Sunt intr-adevar nerabdatoare sa ma bucur de acest voiaj.
 
Jurnal Personal: Ziua a doua
Am petrecut ziua intreaga in larg. A fost minunat si am vazut niste balene si delfini. Aceasta vacanta a inceput intr-un mod minunat. Astazi l-am cunoscut pe Capitan care pare sa fie un om foarte dragut.
 
Jurnal Personal: Ziua a treia.
Astazi am petrecut o parte din zi la piscina. M-am jucat, deasemeni cu   niste bile de golf, pe punte. Capitanul m-a invitat la masa lui pentru dinner. M-am simt it onorata si am avut un timp minunat. Capitanul este un gentleman foarte atent si atractiv.
 
Jurnal Personal: Ziua a patra.
M-am dus la Cazinoul vasului si am cistigat $80. Capitanul m-a invitat sa iau dinner-ul cu el in cabina lui. Am avut un dinner copios cu caviar si sampanie. El mi-a cerut sa stau peste noapte dar am refuzat. I-am spus ca nu-mi insel barbatul sub nici o forma.
 
Jurnal Personal: Ziua a cincea.
Astazi m-am dus iarasi la piscina si m-am bronzat putin. Apoi m-am dus la Piano-Bar si am petrecut restul zilei inauntru. Capitanul m-a vazut si mi-a adus citeva bauturi. El este intr-adevar un om incintator. El mi-a cerut din nou sa-l vizitez peste noapte dar l-am refuzat. Atunci el mi-a  spus ca daca nu petrec noaptea cu el, va scufunda vasul. Am  fost stupefiata.
 
Jurnal Personal: Ziua a sasea.
Am salvat 1600 de suflete astazi...........de patru ori !!!!!

Iniţial vrusesem să pun şi nişte PrintScreen-uri , însă pozele se încarcă greu şi eu vreau să fac baie.

QED. Atât.

Update: acum chiar nu pot crede ochişorilor: idioţii mi-ai şters semnătura electronică de la contul CineMagia. Vai, câtă minte tb să ai ca să faci aşa ceva?! 

Mare rugăminte: te rog citeşte, şi după, dă mai departe. Mulţumesc frumos! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu