Totalul afișărilor de pagină

marți, 21 aprilie 2009

Iartă-mă, te rog!

Postarea asta se vrea a fi din ciclul acelora în care recunosc că am greşit. Nu că nu aş fi avut dreptate, ci doar pentru că ar fi tb să-mi fi ţinut gura, însă evident dacă asta s-ar fi întâmplat io n-aş mai fi fost io.

Deci, Ştefane iartă-mă, te rog! Ştiu că e greu, dar cel puţin te rog să iei act de conştientizarea greşelii mele.

Atât. (pentru colegul meu, Geană, chiar asta am simţit. Oricum povestea e mult mai complexă, prietenii nu au nevoie de explicaţii, iar duşmanii nu m-ar crede.)

http://www.trilulilu.ro/scumpul1/6a0ec8d134fb73

Begonii la Durău, august 2008

Am făcut pozele astea special pentru tine

tot la Durău.

acuma de,  ştiu că dacă aş poza toate begoniile din lume şi tot ţi-ar veni greu să mă ierţi. :D

Begonii în Turda, august 2008.

tot begoniile din Turda

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu