Totalul afișărilor de pagină

vineri, 17 aprilie 2009

Philips – let’s make things more than better

... şi iepuraşul a venit, pe banii mei, of fuking course. :D Dacă n-ar fi fost să-mi rup gâtul, şi aşa vai de mama lui cu/ pe scaunul de la PC poate că aş mai fi amânat ceva achiziţionarea lui DVD/ SACD Home Theater  System. Cred că e mai bine de un an jumate de când pusesem ochişorii pe el. Nici atunci, nici acum nu mi-l puteam permite. Noroc cu cardul de credit, despre celelalte carduri am să fac o captură pe banking, niciodată nu au fost atât de... goale.

Carevasăzică de ieri seară mă tot testez, vb vine testez, ăluia bătrânu i-a laut un secol să pună TV-ul pe suport, în perete, mă rog, unde peretele e din rigips, iar în spate are 5 cm de polistiren, iar tătuca e genul ăla de meseriaş mâna întâi, vb medicilor: „dă şurubelniţa aia cruce”, „ţine aci”, „pune nivela” etc. Ori de câte ori tb să facă ceva mă ucide cu asitenţa tehnică forţată pe are tb să o dau. De obicei îmi place să-l ajut, şi asta unde povestim şi ne amuzăm de diverse. Totuşi ceea ce mă enervează la culme e lentoarea lui, dezordinea-n care lucrează, faptul că-njură nonstop, şi-mi stresează şi fata. Încă nu am reuşit să înţeleg cine pe cine detestă mai mult, Carmela pe el, sau el pe ea, cert e că atunci când el îmi trece pragul, pasărea intră într-o isterie continuă, mă rog chestie pe care el o întreţine cu „taci, fir-ai a dracu! Niciodată n-am suportat papagalii, câinii şi copiii mici”. De cele mai multe ori eu mă amuz ascultându-i cum ţipă unul la altul. Îi tot spun ăluia bătrânu: „ai grijă, dacă scapă asta o dată din colivie ai dat de dracu!!” LOL.

Deci după ce scula mea a făcut mai bine de o zi pe drum de la Bucureşti la Cernavodă, eu parcurgând distanţa asta şi-ntr-o oră jumate, tocmai când mă pregăteam să-i reclam pentru că întârziaseră deja cu vreo oră temenul de livrare, eu oricum fierbând în suc propriu de peste 24 de ore, m-a trezit cu tipul la Fan Curier la scară. Îmi spusese la telefon că, cutia e cam mare, şi că am să-i dau şi-un ramburs, de fapt asta era problema lui. Am coborât deci să-l ajut, nu mi-a venit să cred când am văzut şi-am ridicat de cutie. Aşa că l-am activat pe ăl bătrân. Faza a fost din genul celor pe care le trăiesc io după ce vin acasă din escapadele mele cu Răsturnica: „Doamne ce bine că stau doar la etajul 1”. Unde mor să despachetez, satisfacţia pe care-am trăit-o ieri a fost maximă. Mi-a laut câteva ore să desfac totul şi să încep asamblarea boxelor, asta unde a tb să fac din când pe asistentul, şi/ sau ne răcorim cu un pahar de bere. Sunt foarte mândră de mine, am motat singură Home Theater System-ul, citind pe ici pe colo, că nu avem timp şi răbdare, oricum după toată epoeea i-am zis ăluia bătrânu „şi un handicapat mintal ar fi fost în stare să o facă, e atât de simplu”. LOL.  Mi-am propus să citesc şi cărţile, însă azi am fost atât de obosită, din cauza emoţiilor de-aseară, încât mi-am propus să descopăr totul singurică, lovindu-mă de probleme. Azi am setat funcţia de scanare progresivă.

Despre sculă am să spun doar că e mult mai mult decât mă aşteptam, sau decât mi-am amintit eu că citisem acum mai bine de un an jumate. DVD etc. play-erul este absolut super, habar n-aveam că este screen-touch, am aflat asta după ce-am vrut să-i scot folia de protecţie, şi tipu’a catadicsit să se oprească, pentru că-l atinsesm tocmai în punctul ăla sensibil. Design-ul şi sunetul sunt la superlativul absolut, mă rog, io n-am văzut prea multe Home Cinema la viaţa mea. Al meu este de fapt  un Home Theater. Inutil să mai zic că-mi mut domiciliul în sufragerie, asta până mă satur de sunet şi imagine. Ieri am pus „Păsările” lui Hitchcock. Singura chestie pe care nu am avut timp să o cercetez e redarea sunetului TVului pe Home Theater. Oricum, scula merită toţi banii, cu toate că după ce-am răsfoit mai multe cărţulii singura ţara peste care-am dat a fost tot China. Mai am de instalat pe perete, pentru a fi conform schemei livrate de Philips, boxele din dreptul/ spatele spectatorului, canapeaua mea fiind de fapt un colţar de hol. Oricum, puteau să pună şi ei un port USB pentru memory-stick-ul meu, nu că pe un DVD n-ar încăpea destul! :P

No, şi acum ceva poze, din ciclul “aici sunt banii Dvs.”. J

No, şi asta a fost cutiuţa! 



















masa e temporară, până-mi fac altă chestie mult mai utilă pt. DVD-uri/ CD-uri, oricum mă gândesc dacă să fixez sau nu Play-rul pe perete.
eh, pentru o audiţie optimă boxele astea tb instalate cu totul altfel. :D
nu ştiu de ce am io impresia că sunetul se aude numai din boxele din faţă, poate şi unde cele din spate sunt amplasate necorespunzător. :D
Cum se aude Cargo?! ehhh... în niciun caz nu poate fi ascultat de către DragoCargoFana aşa cum şi-ar fi dorit, adică la maxim! :P imaginea asta este dinainte de setarea scanării progresive. Acum rezoluţia e mult mai bună. Abia aştept să mă uit la un film.
De mai bine de-o oră ascult Igor Krutoi.  I'm in love. Again. :PPP

Un comentariu: