Totalul afișărilor de pagină

joi, 23 aprilie 2009

Pentru colegul Geană


Mă rog, asta chiar nu e nimic, ar fi tb să fi citit topicele de acum un an, cele din care acum au rămas numai "ineditele complimente" ale fanclubului Dragomara, eu una am tot cerut să-mi şteargă contul şi postările, iar unde oamenii noi după ultima prostituare a forumului au refuzat, mi-am şters singură, postare cu postare, mai bine 60-70% din timpul pierdut pe acel site. Abia aştept să reîncep campania. Problema e mult mai complexă şi mai abjectă decât pare. No, hai să punem de-o scocializare şi vă povestesc de-a fir a păr, nu că mi-ar face vreo plăcere, însă nu vreau să vă faceţi idei greşite. Colega noastră, Gaby S. are ceva idei despre ce s-a petrecut pe CineMagia acum mai bine de-un an. Ea a citit incontestabila valoare care e Alex Leo Şerban, am s-o întreb mâine dacă-şi mai aduce aminte. Din păcate de data asta chiar a fost vorba numai despre idioţi. :D 
Mâine o să scriu despre lalele. Lalele şi Sylvia Plath.
La contul meu de pe CineMagia drept semnătură electronică era un link către blog-ul meu, cel a cărui existenţă se datorază numai CineMagiei. Ieri Măria-sa, Regele Proştilor (StefanDo), nu numai că m-a banat pentru că-i suportasem curtea mai bine de 7 pagini de topic de forum, dar mi-a şters şi link-ul, încă o mare dovadă de inteligenţă din partea Sa. Keep up the good work, sire! Dacă nu ai ce face, şi ştiu că unii chiar aveţi pasiunea asta, te rog du-te şi citeşte-i pe: StefanDo, Pitbull, Suspect de bizar, Judex, illotempore2002, EgOisM, redmen, halebardul, marx, Alex Leo Serban (playing dead now), Pauline Kael şi atâţia alţii de-al căror nume nu-mi mai amintesc acum,  oricum vei constata, dragul meu, că "proşti" în cazul de faţă chiar este un eufemism.  :-(((((((((((

-----
PS: Azi a fost prima dată când am folosit opţiunea "verifică ortografia". Am râs să mor când am văzut rezultatul, mai bine de 40% dintre cuvinte au fost îngălbenite, cuvinte absolut corecte. LOL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu