Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 4 martie 2009

Miercuri – cea mai productivă zi din săptămână

No, ascult Lin Fu Chan – „Nature o Things” şi poate dacă aş tăcea miercurea asta ar fi într-adevăr una productivă. Tocmai ce-am ieşit din baie şi-mi e rău, ca şi cum apa ar fi fost prea fierbinte, ceea ce nu-i adevărat, mă doare şi stomăcelul, probabil de la aberaţiile de ceaiuri cu care-mi otrăvesc zilnic viaţa. Laptele mă arde, mă gândesc că nu vreau să ştiu cum a fost procesat şi cât la sută este într-adevăr lapte, gustul e totuşi foarte bun. Lapte integral 3,5% grăsime.

Luni m-am dus la Medgidia să mă vadă un oftalmolog care cică vine de la Bucureşti. O ţigancă subnutrită, blondă bineînţeles, cu o eşarfă purpurie la gâtu-i slăbănog. Mi-a venit să râd, înjurându-l în gând pe Adrian, cel care-mi făcuse programarea. Tipa era de-o logoree rară, după ce s-a tot uitat în ochişorii mei miopi ca-ntr-un hău, şi după ce mi-a măsurat ochelarii actuali a tras concluzia că ultimul meu ofltalmolog a fost un cretin, pentru că nu mi-a recomandat cele mai optime lentile. Una peste asta viitorii mei ochelari costă aproape 1100 lei, a trebuit să mă scotoci de ultimii bani pentru a plăti avansul de 50%, mă rog, plecasem de-acasă cu ideea de-a plăti oricât pentru lentile, dar sperând totuşi la nişte rame rezonabile, dar cum oferta era cam limitată, şi unde predominau ramele metalice, ceea ce pe mine nu mă interesa mi-am ales o pereche de rame maron, Tommy Hilfiger. Cu ocazia asta am aflat că eu ar fi trebuit să port lentile cilindrice pentru că am un astigmatism mare etc. Mi-au trebuit 2 ore de căutări pe Net pentru a mă convinge că tipa nu mă trăsese-n piept şi că lentilele Essilor Orma® 1.50 TransitionsV Crizal® Alize™ and ScotchGard chiar îşi merită banii. Cu vreo patru perechi de ochelari din aştia mai că m-aş fi operat! :D Oricum, am s-o întreb data viitoare despre costul unei operaţii, asta unde am citit că ochelarii sunt doar un paliativ, soluţia de succes în cazul meu fiind doar operaţia. Etc.

Mâine se împlineşe o săptămână de la intrarea prin efracţie în apartamentul lui B.; tipul a avut fler, hoţul a intrat într-adevăr de vis-a-vis, pe gemul de la baie; un fost puşcăriaş de 25 ani care se aciuase de vreo juma de an la un vecin de pe scara aceea. Problema e că Poliţia nu reuşeşte să dea de el. Printre altele la un examen mai amănunţit frate-miu a constat că hoţul a plecat şi o bună parte din hainele lui, blugi, tricouri, şepci, una din gecile pentru motor, adidaşi! LOL! Bine totuşi că i-a lăsat lenjeria intimă! :DD Oricum, ai mei nu mai speră să recupereze ceva şi acum caută o alarmă de apartament. Am stat şi m-am gândit, hai că-mi iei bunurile de larg consum, dar să te cobori până la haine şi încălţăminte, totuşi... şi frate-miu chiar avea o paranoia vis-a-vis de haine...! ce pardox! te loveşte Dumnezeu unde te doare cel mai tare! De aici trag concluzia că ar trebui să te-mbraci numai de la SH, şi eventual să porţi hainele până la uzură! J

Azi mi-a scris Pepe pe YM. Impropriu spus mi-a scris, a fost doar un „Mariana” :D Nu am mai vb pe Net de mai bine de 2 ani. Nu cred că i-am spus că omologul lui a dat colţul şi Carmela e criminală şi văduvă de mai bine de juma de an. Acel „Mariana” mi-a amitit de Alex, şi de-al lui „syster Mariana”, şi de Ceapă. M-am tot gândit săptămânile astea la unii dintre ei, motivul fiind de fapt Juan. „Circulation” – Lin Fu Chan – offf… îmi simt sângele cum urcă şi coboară spre şi dinspre inimă, asemenea unui râu liniştit. Mi-e dor de Spring, Summer, Autumn, Winter... and Spring al lui Kim Ki-duk. Trebuie să rezolv naibii problema diacriticelor în GOM Player, de mai bine de-o săptămână nu am mai văzut nimic, de fapt mi-e dor numai să revăd.

Am să pun melodiile astea pe Trilulilu. (pe 17 e ziua lui Liviu. N-am mai rămas nimic în mine, nici măcar amintirea, cu toate că-mi impun unerori să-mi amintesc ce făcea, ce spunea şi mai ales de ce. Râd acum realizând că Leman îşi aminteşte mai bine şi mai des decât mine de Liviu. S-a dus toată oboseala, mă simt ca un ceas, un ceas nu simte nimic, un mecanism atât de complex şi de delicat nu are dileme existenţiale. Minunat ceasul ăla din The Curious Case Of Benjamin Button, mi-au făcut şi mie colegii odată unul, de fapt au stricat un ceas pe care-l adusesem eu pentru birou, şi pe care mi-l cumpărare tata, aşa m-am „isterizat” atunci .

"Circulation" - Lin Fu Chan0http://www.trilulilu.ro/Dragomara/968b2fc749d271


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu