Totalul afișărilor de pagină

luni, 9 martie 2009

11 zile!!!

Tocmai ce venisem de la cumpărături şi mă învârteam prin casă, când o văd pe cumată-mea-n halat, că intra in bloc. Am zâmbit, dimineaţă mă sunase să mă duc să-i verific uşa, însă eu deja eram la birou, i-am zis că nu e cazul ca acum să devină paranoică, gândind „stai calmă, acum nu au ce să-ţi mai fure”. N-am apucat să mă aşez la birou şi să dau un google că mi s-a ars becul cu halogen de la lampă, cred că-l aveam de vreo 6-7 ani, iar în ultimii 3 nu-l folosisem, de altfel m-am şi mirat că a funcţionat acum 2 săptămâni când mi-am luat lampa asta de birou. Am plecat deci după bec şi după un prelungitor sau adaptor pentru priză, doarece m-a pus dracu să-mi iau un ionizator care nu are niciun centrimetru de cablu pe ştecher. Negăsind nimic în cartier, am dat o geană pe la noile buticuri realizând că nu am pierdut nimic. Când am venit acasă am ales traseul prin spatele blocului, şi-am observat că este lumină-n bucătăria cumnată-mii, şi că parcă n-ar fi singură. Mi-am spus asta a venit să verifice uşa, dar ce nu a plecat încă?! După ce-am dat colţul scării D am zărit maşina Poliţiei şi-am dedus că l-au prins pe infractor, aşa că am urcat şi i-am găsit în living cu o grămadă din hainele şi încălţămintea, din cele care fuseseră furate, întinse pe jos, ca la bazar. NU am apucat să-l văd bine pe hoţ, am realizat doar că e foarte scund şi foarte slab, imediat ce-am intrat în casă unul sau doi poliţişti l-au  scos din apartament. În timpul ăsta cumnată-mea scria o declaraţie după dictarea unui poliţist în civil. Am aşteptat să termine, şi astfel am aflat că din aproape 10000 de lei s-au recuperat mai puţin de 3000. Hoţii erau fraţi şi au lucrat în tandem. Unul dintre ei e taximetrist, şi tot el a primit sarcina să valorifice obiectele de valoare. 11 zile le-au trebuit poliţiştilor! Bravo lor!  Tristeţea e că tot ce-a fost de valorare, bijuteriile din aur, iPhone-ul, GPS-ul, mobilele, ceasurile, ochelarii au fost deja vândute sau amanetate. Nenorocitu’-i furase lui frate-miu până şi verigheta!!

Mi-au rămas ochii la poliţistul în civil. Cumnată-mea s-a întors la spital, promiţându-mi că mă cheamă la un pahar de vin şi mai multe de vorbă când va ajunge acasă. Mama poliţistului este internată în secţia cumnată-mii. Ce chestie! Tipul a tot insistat pe lângă cumnată-mea „ce are mama că nu vrea deloc să-mi spună?!”. Inutil să mai zic că secţia în care lucrează cumnată-mea se numeşte Obstretică-Ginecologie! LOL! Nu ştiu care sunt procedurile privind recuperarea bunurilor furate deja amanetate, însă poliţistul în civil i-a promis cumnată-mii că-i va recupera cel puţin verigheta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu