Totalul afișărilor de pagină

vineri, 27 martie 2009

Misiva cu numărul 257

Dragă moş Crăciun,


Mai întâi de toate te rog să scoţi în afara legii, IE, Clicknet-ul, monitoarele extrawide şi durerile de stomac. E a doua oară când scriu acest mesaj, când mai inteligent ar fi să zac pe canapea şi să ascult unul dintre audiobook-urile, sigilate, ale Andreei. La ora 12 am pus Rashomon speriind juma de oraş cu sonorul la maxim, cel pe care nu am reuşit să-l cobor cu niciun chip din butonul staţiei. etc.

Uite despre ce e vorba. Unde fostele 256 de mesaje anterioare nu ţi-au putut da o idee despre ce-mi doresc, am decis ca acest an să-ţi vorbesc în imagini, deci asta vreau:

























Nu, nu pe toţi, ci doar unul. Numai unul. Îmi pare rău că nu ştiu cine a creat aceste poze, mi-ar fi plăcut să-i fi postat numele aici.

No, acum pot dormi liniştită am găsit autoarea pozelor: Tracy Raver.

http://www.likecool.com/Tracy_Raver--Pic--Gear.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu