Totalul afișărilor de pagină

joi, 20 octombrie 2011

Goosfraba

Nu ştiu ce mă enervează mai mult: conexiunea la Net, efectele secundare ale Celebrex-ului, cumnată-mea care nu vine să-i ia scrisoarea lui Fawaz, rufele pe care trebuie să le strâng de pe uscător, vasele din chiuvetă cele pe care e musai să le spăl, faptul că trebuie să explic aiurea, iar şi iar, la Protecţia Consumatorului, problemele cu Romtelecom-ul, ca în final totul să rămână exact aşa cum şi este de fapt: bani daţi degeaba!

Ascult Dead can dance. Acum Saltarello.

Nu ştiu cum am să rezist 10 zile cu Celebrex, cu tot Omeran-ul luat. Pe zi ce trece mă conving că antiinflamatoarele nu sunt o soluţie, că de fapt nu există soluţii la acest gen de afecţiune. Viitorul sună sumbru, sper că spiritul să fie tot atât de liber ca şi acum... măcar el.

Acum mă gândeam cum să nu te doară oasele dacă sunt diferenţe de temperatură între noapte ţi zi de mai bine de 20 de grade Celsius?!

No, stai că ceva s-a schimbat: a venit Vasi după scrisoare. Şi-am trecut pe lapte cald de la apă plată, şi pe Leonard Cohen de la Dead cand dance.

Scaunul ăsta a devenit din ce în ce mai incomod; cred că trebuie să cumpăr altul sau să termin cu simulacrul ăsta de viaţă din faţa PCul; mimic legat de cea din urmă nu prea mă mai amuză.
Am să mă întorc la cărţile Cameliei: Haruki Murakami.

Am dat un Google pentru "Goosfraba", unde de fapt vroiam să-i mai ascult o dată pe Adam Sandler şi pe Jack Nicholson cântând "I feel pretty" - http://www.youtube.com/watch?v=Kmv3WlKa6U8 şi-am dat şi peste explicaţia asta: Goosfraba - A word that Eskimos use to calm down their children. Also a word Eskimos use when they're having sex. Ha-ha-ha!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu