Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 7 august 2010

Sâmbătă cu a.c., „Ultimul suspin al maurului” şi Total Cleans Kidneys doză triplă

Azi am dormit până la 10:30, restul zile l-am petrecut în pat cu Salman Rushdie, cel pe care în snobismul meu îl tot evit de ceva ani, şi de care mă îndrăgostesc tot mai mult cu fiecare nou capitol. Am stat cu fesul meu de munte, cel de saltimbanc, pe cap, deoarece-mi bătea a.c. în cap. Când părăsesc dormitorul mă simt de parcă tot restul casei e un imens cuptor pregătit să primească pâinea trupului meu. E groaznic de cald! Vreau în Antartica să fac baie cu gheţarii!

Azi a fost prima zi de regim; la câtă carne trebuie să mănânc, mare minune dacă voi slăbi vreun gram, oricum cel mai mult îmi lipseşte pepenele. Deocamdată, altminteri i-am promis să ne vedem peste 4 zile.

Tocmai ce stăteam la birou şi-mi făceam aer cu catalogul Secom, când mă pune Dumnezeu să citesc, recitesc de fapt prospectul la Total Cleanse Kidneys pe care-l iau de vreo 3 zile, ocazie cu care aflu că doza maximă de e 2 pastile pe zi, io am luat câte 2 la fiecare masă principală, deci 6 pe zi! Nu-mi vine să cred cât pot fi de idioată! Oricum tot răul spre bine, cred că ăsta e motivul din care nu o să mai fac spot mai devreme cu câteva zile! Ha-ha-ha! Şi cică nu se mare de prostie; io cred că o să fiu excepţia! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu