Totalul afișărilor de pagină

luni, 14 iunie 2010

Şi uite-aşa am învăţat şi io ce IP plătesc, de fapt.

Deci: My Network Connection Details
Ăăă... ce IP zice ăsta că am?! Hmm... să mor io dacă nu e ăla dat de domnul moderator ŞtefanDo! Bă, da'ce dăştept e omul ăsta! Ţţţţţ... deci tipul chiar e paranormal!
Ce spune factura mea? Păi ce să spună, e doar un IP static, adică îl foloseşte juma de ţară pe banii mei, mama lor de oţi!

Ce IP e scris în setările mele din My Accout Romtelecom?! No, să ne zică ŞtefanDo, că NUMAI el ştie citi IP-uri, mânca-l-ar mama. :D

No, acum pot să apuc de dat cu lavabilă şi de terminat odată cu epopeea asta. Acu'vorbesc despre amenajarea balconului de la sufragerie, amenajare care a dezamenajat o groază de alte chestii. Ufff...

Ăăăă... şi ăsta era IPul meu şi/sau al lui Nartip, şi/ sau Nartip-ul IP-ului meu... ăăăă... da, cred că asta era! Toate ca toate, da' dacă e al meu unde mama dracului se ascude, totuşi?! :-(((

Un comentariu: