Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 16 iunie 2010

Poza zilei: mă pisicesc, deci chiar exist!

La început am fost doar io, cea care încă visam frumos.
Într-unul din momentele - nefericite ale vieţii mele, realizez acum - a apărut o individă
cu un aparat foto.
Măi stresanto, io mai du-te-n lăbuţa mea, că-mi tulburaşi somnicul!!

... hmmm! (acum torc, da'fata asta habar n-are cum să pună asta-n cuvinte).
Oh, da, te urăsc mai mult decât toţi moderatorii CineMagia la un loc! Miau! O să te banez pe viaţă pentru că nu vorbeşti pisiceasca cultă şi pentru nu mă găseşti cea mai inteligentă, frumosă şi... uffff... îmi pierdui ideea!! (unica, de fapt. :P)

PS: Azi am fost la teatru; dacă s-ar fi meritat aş fi vorbit despre piesă, oricum actorii şi-au dat toată silinţa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu