Totalul afișărilor de pagină

duminică, 20 iunie 2010

B. B.

Bubulina buboasă, sau, cum ar spune Iliescu: Brangelina. De data asta povestea este un pic mai tragică. Tocmai ce era pe trecute ultimul meu herpes (cel bimesual), unde toată noaptea mă înţepase urechea dreaptă, şi unde aveam deja câteva pişcături pe braţe de vineri, când m-am dat jos din pat sâmbătă, primul lucru pe care l-am constat, după ce m-am examinat atent în oglindă, a fost faptul că iar puseseră stăpânire pe mine bubele. Urechea mea arăta de-a dreptul dramatic, fiind vânătă toată, iar în mijlocul lobului trona, cât un bob de fasole, ca o podoabă, o pustulă tare, care mă mînca şi mă durea în draci. Braţul stâng era şi el plin de asemenea bube, număi că ăstea erau mai mici. Şi povestea nu se termina aici, existau vreo câteva şi pe picioare şi pe piept! L Aaaa... şi una-n nara dreaptă! Cum de data asta bubele se prezentau cu totul altfel am dat fuga să caut pe Net, amintindu-mi că mama avusese o dată Zona Zoster şi tot aşa se plânsese de durere, mâncărime şi-nţepături continue. Din ce-am citit pe Net am dedus că nu e vorba de Zona Zoster, unde bubele mele erau peste tot, că nu e vb nici de psoriazias, unde ăla nu doare, şi / sau mânâncă în draci. Am simţit că fac o cădere psihică; dacă bubelele astea nu au apărut pe fond de stres, cu siguranţă că ele au generat momentul maxim de depresie din ultimele două zile. Unde era deja weekend şi deci mult prea târziu pentru o programare la dermatolog, nu mi-a rămas decât să-mi dau cu ce aveam prin casă, şi anume o cremă Dermovate (pentru psoriazis), asta şi unde terminasem tratamentul intern împotriva herpesului, cu Aciclovir de abia de 3-4 zile, am dedus că nu e vorba de Zona Zoster. Am continuat tratamentul naturist cu Alove Vera şi Amino-Lizin (împotriva Herpesului) mărind doza la maximum – între noi fie spus: frecţie la piciorul de lemn!! Trebuia să fac şi eu ceva, unde simţeam (simt) că înnebunesc. Şi bineînţeles că până seara nu mi-a mai rămas un milimetru de buză fără herpes!! Drept urmare de două zile nu am ieşit din casă decât seara târziu, pe întuneric, şi numai pentru a duce gunoiul. Mi-ar fi fost util un văl din acel ca al musulmancelor! Ha-ha-ha!

Unde am avut cele mai groaznice mâncărimi de piele din viaţa mea, a trebuit să-mi ţin permanent mâinile ocupate cu ceva, drept care de două zile tot fac şmotru. Deci, o parte bună tot există! :D Problema e că nu am cum, şi când, să mă duc la dermatolog, drept care am să-mi aerisesc bubele prin Ungaria! Ha-ha-ha! Oricum, mâine dimineaţă mă opresc direct la Dispensar, nu că aş rezolva ceva, dar vreau să fac şi nişte analize la sânge şi la ficat, şi să cer cele mai puternice injecţii antialergice, unde mi s-a părut că ultima dată ele au fost singurele care au funcţionat. (Trebuia să fi păstrat io reţeta aia pe care mi-a dat-o ORL-ista de la Spital). Până una alta revin încetul cu încetul la băutul cu paiul, şi evident că am o foame de lup, asta unde nu pot să mănânc.

Bubele vechi parcă s-au mai dus un pic, încă vin din urmă tinere speranţe, başca Dermovate ăla nu cred că le face ceva, mă rog, nu lor, singura care se exfoliază e pielea sănătoasă din jurul lor.

Nu credeam că mai am vreo plăcere de descoperit, şi acum mă refer la corpul meu, însă trebuie să recunosc asta: mă înfior de plăcere când trec cu buretele cu spumă peste bube, atât de crunt mă mănâncă, şi atât mă costă să nu mă scarpin! Nicicând nu mi-a plăcut mai mult să fac baie! Ha-ha-ha!

Şi ca o curiozitate: bineînţeles că am şi pe fese!! Asta ca să nu zic că nu am testat la propriu mâncatul în cur!! Ha-ha-ha! Şi nu-l recomand nici măcar duşmanilor mei!

Cred că o să-mi iasă o bubiţă şi lângă pleoapa ochiului drept, mă tot mănâncă zona de vreo două zile. N-ar strica să iau juma de normă la grădiniţă pe post de Muma Pădurii, ba dimpotrivă aş mai rotunji veniturile, însă cred că săracii micuţi ar rămâne marcaţi pe viaţă! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu