Totalul afișărilor de pagină

marți, 22 decembrie 2009

Nebănuite mai sunt căile Domnului

mă rog, ăsta n-ar trebui să fie o noutate când ai de-a face cu aceiaşi oameni. Cineva ţine cu tot dinadinsul să-mi reconfirme justeţea opiniilor.

Nu cred că mai are sens să spun că singura mea vină e aceea de-a fi citit şi aplicat Regulamentul. :D Am trimis deja două e-mail-uri în care ceream explicaţii, am citit şi puţinele postări efectuate într-o zi de absenţă pe forum, nu am găsit nicăieri vreo referire, şi evident nimeni nu mi-a răspuns la mail-uri. De data asta ilogica şi abuziva mea banare ţine mai mult: o săptămâmă. Nu ştiu ce are omul ăsta de gând, am început să cred că şi-a donat creierul, atât de puţin gândite şi de reprobabile-mi par faptele lui. Of, Doamne, tipul e mai limitat şi mai rău-inteţionat decât mi-aş fi putut imagina vreodată! Trebuie să mă gândesc la o nouă abordare; omul cere imperios o lecţie, din care evident că nu va învăţa nimic, dar pe care n-o va uita niciodată, şi acum vorbesc despre genul acela de lecţii pe care viaţa te obligă să ţi le dai ţie însuţi, lecţii care-ţi împart viaţa în înainte şi după.

Deci, povestea merge mai departe.

Angela Similea tocmai ce spune: "E mare lucru să fii OM"! http://www.youtube.com/watch?v=BxJEf-aegVg
... e mare lucru să fii OM!
... să dai lumină viselor
... şi peste oameni zilnic să presari căldura gândului frumos...
... să ştii că-n zborul clipelor, e drum în sus, e drum în jos...
... dar si-ntr-un gest mărunt şi-n fapte mari,
... e mare lucru să fii OM!
... cazi, te ridici, uiţi sau eşti uitat...
... printe văi şi munţi doar un drum ţi-e dat...
... e mare lucru să fii OM! să dai lumină viselor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu