Totalul afișărilor de pagină

marți, 15 decembrie 2009

"Ce mai vrei cu-a tale sfaturi/ Daca ştii a lor măsură"

Eu chiar nu vreau nimic! Ce-aş mai putea eu dori, când iar am revenit la starea de "echilibru"?! Ha-ha-ha! da'de data asta trebuie să recunosc că s-au întrecut pe ei înşişi în explicaţii.

Sugestie: pentru admirarea-n toată splendoarea lor, imaginile se vor deschide în filă nouă. Mii de scuze pentru inconvenient; acesta este doar un şablon căruia nu i-am putut edita cu niciun chip dimensiunile. Mea maxima cupla!


Şi uite-aci motive de motive, care se încadrează cu succes la "bancul zilei":



Evident aceste sunt nesajele mele, care conţin şi încercarea, nereuşită, de dezlegare a misterului.




Ăăăă... să-mi traducă şi mie cineva, vă rog, eventual după ce citeşte/ REciteşte regulamentul CineMagia: http://www.cinemagia.ro/termeni-conditii/ pe ce se bazează raţionamentul domnişoarei Gloria?!

Şi tocmai ce discutam ieri despre schimbare, evoluţie, alea-alea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu