Totalul afișărilor de pagină

marți, 1 decembrie 2009

Dolce far niente

Mare prostie am făcut cu schimbarea modemului, GoogleChrome care înainte se deschidea instant, acum gândeşte cu zecile de secunde, iar până se deschide IE, cel pe care-l folosesc numai pentru banking pot da lejer două tururi de oraş. Partea bună e că acum avem o eroare nouă, şi că, cu toate că Netul cade din 5 în 5 minute nu ştiu cum de reuşeşte radio-ul să funţioneze constant.
Îmi vine să o mor pe Andreea, dacă nu mi-ar fi spus ea că acest tip de modem este mai bun, nu l-aş fi schimbat, celălalt cădea mult mai rar, e drept că îşi revenea şi mult mai greu, însă mergea brici Internet-ul, când mergea! LOL!
Nu ştiu ce să fac; îmi e jenă să mai reclam încă o dată, or să zică ăştia că am ceva cu ei! :D
Pentru a încărca pozele de la postarea de ieri m-am trezit de la 4 am. Net-ul merge atât de prost încât fişierele audio de pe blog nici nu se mai încarcă.
Vroiam să-i spun lui Woody Allen "La mulţi ani!". http://archive.sensesofcinema.com/contents/directors/03/allen.html
No, mă duc să mă uit la un film, sau că continuu cu "Maja desnuda", cartea pe care-am amânat-o de două ori, şi pe care e musai să o termin de data asta, unde ştiu că doamna bibliotecară mă va întreba din nou dacă mi-a plăcut! Ufff... şi tot nu-mi place, dar n-o să mor dintr-o carte. Sper.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu