Totalul afișărilor de pagină

duminică, 9 noiembrie 2008

Parâng - partea care mi-a fost interzisă anul trecut







No, azi dimineaţă am avut o discuţie foarte interesantă cu Fane, amicul meu din Cluj. Google/ Gmail ne-a reunit după mai bine de un an, cu ocazia asta ne-am pus reciproc la curent cu vieţile/ călătoriile fiecăruia. I-am cerut permisiunea să scriu despre el/ noi şi să upload-ez ceva poze, omul permiţându-şi să meargă pentru a doua oară, de data asta fără mine, în Parâng. Mi-am remitit cu plăcere de experinţa de anul trecut, de faptul că încă iubesc ardelenii, de ceea ce rămâne în sufleţel, ceea ce duci fără să vrei şi fără să ştii mai departe... şi-aşa m-a apucat un dor nebun, cu toate că Apusenii sunt o constanţă a veţii mele, tot nu cred că o să mă satur vreodată de cunoaşterea şi de iubitul acelor oameni.
No, gata cu vorbele, hai să ne uităm la ceva poze. Aaaa... printre altele fie spus, am găsit şi cu cine să merg pe Himalaya, :P, inutil să mai zic că el nu ştie încă, acum mă şi mir cum e nu m-am gândit la el. Nelu. Cel mai autentic montaniard pe care mi-a fost dat să-l cunosc vreodată, nici nu ştiu cum de nu m-am gândit la el. :-) Şi acum regret Făgăraşul acela pe care l-am fi putut face împreună anul trecut. Dragule ai tot respectul şi toată admiraţia mea! Ţin-te bine, acum viu! Nici nu-mi pot explica cum de nu m-am gândit în primul rând la tine. Etc.
No, gata cu vorbele...am să-l duc pe Liviu în Parâng... cel pe care Doamne-Doamne mi-a interzis anul trecut să-l văd.. muntele meu iubit.

ahhh... cică imaginea mea a fost adăugată, da'unde mama naibii e?! să nu-mi spui că tb să salvez tot albumul omului pe HDD! :D

La naiba nu se pot încărca imagini din albumul Picasa al lui Fane!
Mâine o să viu cu mama!

No, da'putem băga un ochi prin Parângul meu... total nedemificativ... :D

Costin - numai şi numai pentru el şi tot m-aş întoarce pe acele meleaguri

Muntele meu iubit înainte ca ploaia să-mi strice toate planurile

Parâng - dragoste la prima... ploaie

Ceaţă

No, dacă noua mea geacă Intersport, scumpă şi total inutilă nu mi-a fost de niciun folos, ce zieţi de ăştia?! :D

Costin şi Ben Laden (sper că aşa se scrie, nu?)

Dincolo de frumuseţe... deci vreau în Parâng... Liviule, unde-mi eşti?! Drago nu există fără munte, când o să pricepi asta, mama ta de bucureştean ***!

No, aci sunt pozele lui Fane...


Habar n-am de ce mama naibii nu am putut încărca nimic, oricum Picasa & Google sper că sunteţi conştienţi că asta nu o să rămână aşa! Phhhhh!  Deci chiar viu cu mama! 

Acu'chiar vreau în Parâng... no, uite că vine iarna, şi vine Crăciunul şi ziua mea... şi... vreau la munte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu