Totalul afișărilor de pagină

luni, 6 aprilie 2009

Isterie şi deficienţe casnice

Mănânc ananas, şi-n afară de el nimic nu mai e cum era. Habar n-am ce Word e ăsta, dar arată tare ciudat. Ciudat pentru ora asta. Ar tb să dorm pentru că mâine o să plecăm să-l ducem pe frate-miu-napoi în Bulgaria. N-am niciun chef să-mi consum o zi de CO, dar cum am primit ordin, şi cum nu am fost încă acolo, şi cum o să mergem şi pe munte şi cum o să am multe ocazii pentru poze frumoase, şi cum maică-mea e ocupată, o să mă duc, ca o fiică bună ce sunt. (Ananasul ăsta chiar e bun). Mi-e o foame de lup. Florin făcuse o prăjitură cu mere. Unde erau atât de gustoase am mâncat două bucăţi. Florin ar trebui clonat, pentru că vreau şi io unul din ăsta! :P. Am avut o săptămână imposibilă, una despre care nu am chef să scriu acum. Mi-am uitat promisiunea şi m-am enervat al dracului! Mă rog, nu că mi-aş fi propus asta, însă alţii m-au enervat. :D cel mai foarte mi-a fost dor de muzica mea. Fără calculator şi fără Internet te simţi oarecum infirm, şi asta cu atât mai mult cu cât nu foloseşti alte mijloace de informare. E de-a dreptul frustant să nu-ţi poţi citi măcare e-mail-ul. Nu mai vorbesc de agendă. Cea pe care-am pierdut-o… după 12 ani de online aproape nonstop, mă pot declara foarte mândră de-o săptămână de abstinenţă. Etc.
No, hai că mi-e lene, mi-e sete, trebuie să-mi dau cu cremă şi mă enervează la culme că nu mai ştiu să-mi setez outlook-ul şi că singurul ajutor de pe site-ul clicknet.ro e de forma lui sunaţi la 1930. No, mă duc să mă uit la pozele pe care le-am făcut zilele astea, şi mai am atâtea de instalat, de mutat, etc.  

No, aci eram io, înainte să mă termine motorul! După 60 de km fără echipament de protecţie corespunzător şi pe-o sculă atât de incomodă, azi mă simt de parcă a trecut tancul peste mine. Şi casca aia avea o tonă, probabil şi dacă aş fi căzut din stând pe loc şi tot s-ar fi dus dracului, darmite la peste 150 de km la oră, nu că ce am eu mai de preţ ar fi în cap! LOL!Bă, da'face ăl bătrân nişte poze! În care tb să te cauţi bine dacă vrei să te vezi! LOL!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu